آریا بانو
افتتاح مجتمع کارآفرینی سمابانو در کرمان با حضور ابتکار
سه شنبه 24 بهمن 1396 - 1:42:29 PM
ایرنا - زن و خانواده
بانو نیوز - کرمان - مجتمع ` کاربا افتخارسما بانو` امروز سه شنبه با حضور معصومه ابتکار معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده با هدف اشتغالزایی برای یکصد نفر از بانوان کرمانی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت .

به گزارش ایرنا، این مجتمع وابسته به موسسه خیریه حضرت ابوالفضل (ع) و شامل کارگاه های خیاطی، بافندگی، پته دوزی، مواد غذایی، تراش سنگ های قیمتی، قالی بافی و غیره است که در حوزه آموزش، تولید و فروش محصولات تولیدی زنان سرپرست خانوار فعالیت دارد.
این مجتمع به همت "عطا احمدی" از خیران مدرسه ساز و بنام کرمان راه اندازی شده است تا زمینه اشتغال بانوان بدسرپرست و بی سرپرست را فراهم آورد.
مجتمع سما بانو در ابتدای جاده کوهپایه کرمان راه اندازی شده است.
به گزارش ایرنا، معاون رئیس جمهوری همچنین امروز از اورژانس اجتماعی کرمان نیز بازدید و مرکز بازسازی شده مداخله در بحران اورژانس اجتماعی این شهر را نیز افتتاح کرد.
اورژانس اجتماعی کرمان با خط 123، گشت های شهری و مراجعات حضوری پذیرای آسیب دیدگان مسائل اجتماعی است و بطورشبانه روزی فعال است .
این مرکز از سال 1386 فعالیت خود را در استان کرمان آغاز کرده و کرمان تنها مرکزاستانی است که زمینه ارتباط بی سیم را نیز در این مرکز داراست و این امر در کشور بی نظیر است.
معصومه ابتکار" معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده صبح امروز سه شنبه وارد کرمان شد و با نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان دیدار کرد.
نشست ابتکار با دانشگاهیان استان و جلسه با تشکل ها، نخبگان و کارآفرینان از دیگر برنامه های معاون رئیس جمهوری در کرمان اعلام شده است.

http://www.banounews.ir/fa/News/33544/افتتاح-مجتمع-کارآفرینی-سمابانو-در-کرمان-با-حضور-ابتکار
بستن   چاپ