آریا بانو
مسابقات کانوپولو بانوان کشور در تفت / تیم مازندران قهرمان شد
شنبه 28 بهمن 1396 - 8:51:56 AM
ایرنا - ورزش بانوان
بانو نیوز - یزد - دومین دوره مسابقات کانوپولو قهرمانی بانوان کشور و انتخابی تیم ملی در رده سنی زیر 18 سال روز جمعه با قهرمانی تیم مازندران در مجموعه ورزشی استخر غدیر شهر تفت در استان یزد پایان یافت.

این مسابقات که با حضور 50 نفر ورزشکار در قالب پنج تیم شامل استان های یزد ، لرستان ، مازندران ، خراسان رضوی و مرکزی از دیروز( پنجشنبه )، به صورت دوره ای و مجتمع زیر نظر فدراسیون قایقرانی و توسط هیات استان یزد آغاز شده بود ، امروز پایان یافت، تیم های مازندران ، مرکزی و یزد به ترتیب اول تا سوم شدند.
در مسابقه پایانی تیم مازندران با نتیجه هشت بر سه بر تیم مرکزی غلبه کرد و همچنین یزد 12 بر صفر از سد تیم خراسان رضوی گذشت .
اولین دوره این مسابقات سال گذشته در تهران برگزار شده بود .
تیم ملی کانوپولو بانوان ایران خود را برای حضور در مسابقات آسیایی جاکارتا اندونزی که مهرماه سال آینده (1397 ) برگزار می شود، آماده می کند.
کانوپولو یک ورزش توپی است که بر روی آب و بین 2 تیم با 5 بازیکن برگزار می شود که هر بازیکن بر روی یک قایق کانو انجام وظیفه می کند.
استان یزد دارای 47 هیات ورزشی و 65 هزار ورزشکار زیر پوشش بیمه ورزشی است و هم اکنون حدود 100 نفر در رشته کانوپولو در یزد فعالیت می کنند.
این استان یک میلیون و 138هزار نفر جمعیت دارد.
7536/ 2047

http://www.banounews.ir/fa/News/34641/مسابقات-کانوپولو-بانوان-کشور-در-تفت---تیم-مازندران-قهرمان-شد
بستن   چاپ