آریا بانو
محرومیت سرپرست تیم فوتسال استقلال ساری با رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
شنبه 28 بهمن 1396 - 8:51:58 AM
ایرنا - ورزش بانوان
بانو نیوز - ساری - کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال سرپرست تیم لیگ برتری فوتسال بانوان استقلال ساری را به یک جلسه محرومیت در همراهی تیمش و پرداخت جریمه نقدی محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، این کمیته علت محرومیت و جریمه " رعنا محمدی " را " رفتار غیر ورزشی و نامناسب " در جریان دیدار تیم استقلال ساری با تیم پیام نور در چارچوب هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر فوتسال بانوان اعلام کرده است.
بر اساس حکم صادره ، محمدی علاوه بر محرومیت از همراهی تیمش در بازی هفته بیستم مسابقات ، به پرداخت 2 میلیون ریال جریمه نقدی نیز محکوم شد.
سرپرست تیم لیگ برتری استقلال ساری روز پنجشنبه در واکنش به این حکم گفت : واقعا تعجب کردم بعد 6 هفته چنین رائی برای من صادر شده است.
وی افزود : من در بازی پیام نور تنها با نیمکت نشین ها و بازیکن اخراجی تیمم بحث کردم و خودم به رختکن رفتم و حتی به داوری هم اعتراض نداشتم.
محمدی گفت : حتی نماینده فدارسیون آمده بود و از درهای شکسته کمدهای رختکن تیم ما عکس گرفت و ادعا کرد که من شکستم در حالی که اصلا و واقعا همچین اتفاقی نیفتاده بود.
سرپرست تیم استقلال ساری افزود : حتی زمانی که نماینده فدراسیون وارد رختکن تیم ما شده بود ، من نشسته بودم و حتی بابت ترک نیمکتم ازشون عذرخواهی کردم.
محمدی گفت : در زمان ورودم به همراه تیم به سالن ، نماینده فدارسیون نسبت به سایر همکارانشان که معمولا به گرمی تیم مهمان را پذیرا می شدند ، متاسفانه سرد برخورد کردند و حتی به مربی تیم ما هم دست ندادند.
وی افزود : متاسفانه نگاه از بالا به پائین توسط نمایندگان فدراسیون به تیم های شهرستانی در این فصل فقط دامن گیر تیم ما نبوده و دیگر تیم های شهرستانی هم از این نماینده فدراسیون گله مند و شاکی بودند.
محمدی افزود : در عین حال خانم نصیری مسئول سالن محل برگزاری مسابقه هم تایید کرده بود که خرابی درهای کمد رختکن از قبل بوده و ارتباطی به من نداشت ، من فقط در اتاق را بستم و چون حلبی و توخالی بود ، ایجاد صدا کرد.
وی گفت : این که محرومیت من در حالی اعمال شده که تیم استقلال نفس های پایانی را در لیگ برتر می زند و همچنین جریمه نقدی این تیم ناعادلانه است.
سرپرست تیم استقلال ساری ابرازامیدواری کرد که مسئولان کمیته انضباطی فدارسیون فوتبال نسبت به صدور این رای تجدید نظر کنند و اجازه دهند که در بدترین وضعیت بحرانی در کنار تیمش حضور داشته باشد و همچنین با توجه به بحران مالی هزینه جدیدی به آن تحمیل نکنند.
تیم فوتسال استقلال ساری تنها نماینده مازندران در مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاههای کشور است و تا پایان هفته نوزدهم این مسابقات با 7 امتیاز در رده یازدهم جدول 12 تیمی این مسابقات قرار دارد.
این تیم در هفته بیستم این مسابقات که چهارم اسفند برگزار می شود ، میهمان تیم رده سومی دانشگاه آزاد تهران است.
خبرنگار : مهدی غلامی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7327/1654

http://www.banounews.ir/fa/News/34644/محرومیت-سرپرست-تیم-فوتسال-استقلال-ساری-با-رای-کمیته-انضباطی-فدراسیون-فوتبال
بستن   چاپ