آریا بانو
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد اعلام کرد
سهم 25 درصدی مردم در رفع فقر جامعه مددجویی
يکشنبه 29 بهمن 1396 - 12:48:42 PM
ایسنا - خانواده
بانو نیوز - معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد بابیان اینکه کمک‌های مردمی جوابگوی تمامی مشکلات مددجویان تحت حمایت این نهاد نیست گفت: سهم مردم در رفع فقر از جامعه مددجویی کمیته امداد 25 درصد است.

به گزارش ایسنا، علی‌محمد ذوالفقاری، با اشاره به اینکه کمیته امداد برای پاسخگویی به‌تمامی مشکلات مددجویان تحت حمایت، نیاز به مشارکت همه اقشار توانمند جامعه دارد افزود: این نهاد در تلاش است تا فعالیت‌های کمیته امداد توسط خانواده‌ها انجام شود به‌طوری‌که هر خانواده کمک‌های خود را با اولویت خویشاوندان و آشنایان نیازمند پرداخت کند.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد با اظهار اینکه نیاز فقرا نسبت به گذشته گسترش‌یافته است یادآور شد: مشکلات نیازمندان فقط با پول برطرف نمی‌شود بر این اساس ارائه خدمت ارزشمند برای توانمندسازی فکری و اقتصادی خانوارهای محروم در دستور کار کمیته امداد قرار دارد.
وی بابیان اینکه هر فرد می‌تواند با توجه به جایگاه شغلی و اجتماعی خود به اقشار محروم جامعه خدمات دهد گفت: اطلاعات مربوط به نیازمندی‌های خانوارهای تحت حمایت به‌صورت طبقه‌بندی‌شده در اختیار کمیته امداد است بنابراین افراد خیر متخصص می‌توانند از این فرصت برای کمک استفاده کنند.
به گزارش سایت خبری کمیته امداد، ذوالفقاری خیران را بزرگ‌ترین سرمایه کمیته امداد دانست و افزود: هزینه‌کرد کمک‌های مردمی برای رفع مشکل مددجویان به‌طور شفاف‌ قابل‌پیگیری است چراکه افزایش اعتماد عمومی موجب افزایش کمک‌های مردمی و درنتیجه رفع مشکلات بیشتری از نیازمندان می‌شود.
انتهای پیام

http://www.banounews.ir/fa/News/34817/سهم-25-درصدی-مردم-در-رفع-فقر-جامعه-مددجویی
بستن   چاپ