آریا بانو
پیام تسلیت نوربخش درپی درگذشت مسافران هواپیمای تهران ـ یاسوج
يکشنبه 29 بهمن 1396 - 4:31:18 PM
ایسنا - خانواده
بانو نیوز - مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، با صدور پیامی ضمن ابراز همدردی، سانحه سقوط هواپیمای یاسوج و جان باختن جمعی از هموطنان را به خانواده‌های درگذشتگان به ویژه خانواده مرحوم مهندس مجید اسلامی و کارکنان این سازمان تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی متن پیام تسلیت مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به شرح زیر است:
«سانحه سقوط هواپیمای مسافربری در مسیر تهران – یاسوج که باعث جان باختن عده‌ای از هموطنان عزیز شد، موجب تاسف و تاثر فراوان است.
متاسفانه در این حادثه تلخ، یکی از بهترین همکاران سازمان تامین اجتماعی، مهندس مجید اسلامی رئیس فقید اداره سرمایه گذاری معاونت اقتصادی و برنامه ریزی که برای ایفای مسئولیت خود عازم شهرستان یاسوج بود نیز برای همیشه چشم از جهان بست و به لقاء الله پیوست.
وی که از کارکنان متعهد و متخصص بود و در سنگر ارتقای سرمایه های جامعه بیمه شدگان و مستمری بگیران عزیز از هیچ تلاشی فرو گذار نمی کرد، در مدت مسئولیت خویش همواره تلاش کرد ضمن حفاظت از منافع و منابع ذینفعان، در مسیر تبیین، ترویج و بکارگیری برنامه های اقتصاد مقاومتی در حوزه سرمایه گذاری های سازمان اقدام کند.
اینجانب ضمن عرض همدردی و تسلیت به خانواده‌های جان‌باختگان این حادثه؛ درگذشت این همکار صدیق را به کارکنان سازمان و خانواده محترم ایشان تسلیت عرض می کنم و از خداوند متعال، برای تمامی بازماندگان و سوگواران صبر و شکیبایی و برای درگذشتگان رحمت واسعه الهی خواستارم».
انتهای پیام

http://www.banounews.ir/fa/News/34846/پیام-تسلیت-نوربخش-درپی-درگذشت-مسافران-هواپیمای-تهران-ـ-یاسوج
بستن   چاپ