آریا بانو
شجاعی: به دنبال مربی خارجی درجه یک برای تیم ملی بسکتبال بانوان خواهم بود
يکشنبه 29 بهمن 1396 - 7:12:46 PM
ایرنا - ورزش بانوان
بانو نیوز - تهران- «فریده شجاعی» نایب رییس جدید بانوان فدراسیون بسکتبال، گفت: به دنبال مربی خارجی درجه یک برای تیم ملی بسکتبال خواهم بود و خوشبختانه نگاه طباطبایی نیز به بانوان بسیار مثبت است.

شجاعی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا در خصوص انتخابش به عنوان نایب رییس بانوان فدراسیون بسکتبال، گفت:
«رامین طباطبایی» از همکاران قدیم من بوده و شناخت بسیار خوبی از تفکرات هم داشتیم و در کنار این مساله نگاه مثبتش به بسکتبال بانوان باعث شد پیشنهاد او را بپذیرم.
وی ادامه داد: همیشه سند راهبردی کوچکی را به همراه خود دارم و آنچه مسلم است قطعا با برنامه کار خود را آغاز خواهیم کرد. برنامه خود را به طباطبایی خواهم داد و او هم قول داده میان آقایان و بانوان تفاوتی قایل نشود.
نایب رییس بانوان فدراسیون بسکتبال، گفت: بسکتبال بانوان شروع سختی را پشت سر می گذارد و نیاز به حضور در مسابقات بین المللی معتبر دارد. امیدوارم در دوران حضور خود در بسکتبال بانوان بتوانم شرایط دلخواه ورزشکاران را ایجاد کنم.
وی تصریح کرد: به سرمربی خارجی برای تیم ملی بسکتبال اعتقاد زیادی دارم و طباطبایی هم اعلام کرد اگر امکانات مهیا باشد قطعا این کار را انجام خواهد داد.
شجاعی اظهار کرد: مربیان ما سطح علمی خوبی دارند، اما چون در میادین بین المللی حضور نداشتند کمی با کمبود تجربه روبه رو هستند.
وی گفت: اعتقاد من استفاده از مربی خارجی بزرگ است و اگر قرار باشد از مربی سطح پایینی استفاده کنیم صلاح می بینم به دنبال مربی داخلی باشم.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی**1828** 9118** 1368

http://www.banounews.ir/fa/News/34864/شجاعی--به-دنبال-مربی-خارجی-درجه-یک-برای-تیم-ملی-بسکتبال-بانوان-خواهم-بود
بستن   چاپ