آریا بانو
پوران درخشنده: فیلم می‌تواند «دردها» را به مسئولان نشان دهد
چهارشنبه 9 اسفند 1396 - 22:00:09
بانو نیوز -
اخبار,اخبار فرهنگی,پوران درخشنده
پوران درخشنده گفت: از طریق فیلم می‌توانیم دردها را بیان کنیم و این با مسئولان است که بدانند عمق درد کجاست و کجا می‌توانند مسکن بدهند و کجا نیاز به جراحی دارد.
به گزارش فارس، پوران درخشنده کارگردان سینما در سومین جشنواره تقدیر از آثار راه یافته به سی و ششمین جشنواره فیلم فجر با رویکرد پیشگیری، اظهار کرد: ما از طریق فیلم می توانیم دردها را بیان کنیم و این با مسئولان است که بدانند عمق درد کجاست و کجا می توانند مسکن بدهند و کجا نیاز به جراحی دارد؟
درخشنده گفت: همیشه با معلول برخورد شده و فرد را زندانی کرده اند، وقتی هم که فرد از زندان آزاد می شود به دلیل سوءسابقه امکان کار ندارد و مجدد به چرخه جرم باز می‌گردد؛ ما باید به دنبال علت‌ها باشیم و آن را حل کنیم.
کارگردان سینما تصریح کرد: سینما یک وسیله است و فقط می تواند این مشکلات را نشان دهد اما مسئولان چقدر به این آثار توجه می کنند؟ گاهی اصلا این فیلم ها از سوی مسئولان دیده نمی شود.
وی گفت: ما فیلمسازهای شریفی داریم که نیاز به حمایت دارند، ما همه یک خانواده ایم؛ ایران وطن ما و افراد آسیب دیده خانواده ما هستند و اگر در قانون ایرادی وجود دارد باید اصلاح شود.
پوران درخشنده خاطرنشان کرد: مسئولان باید برای اشتغال جوانان یک فکر اساسی کنند. امیدواریم در این جشنواره نوپا همگی با کمک یکدیگر جرم و جنایت و بی عدالتی اجتماعی را از بین ببریم و به جای قطع کردن دست یک دزد، دزدی را قطع کنیم.

http://www.banounews.ir/fa/News/35486/پوران-درخشنده--فیلم-می‌تواند-«دردها»-را-به-مسئولان-نشان-دهد
بستن   چاپ