آریا بانو
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد خبر داد
مزایای مدل اشتغالزایی کمیته امداد
يکشنبه 13 اسفند 1396 - 12:19:10
بانو نیوز - معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد مزایای مدل اشتغالزایی این نهاد را تشریح کرد.

به گزارش ایسنا، حجت‌الله عبدالملکی، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد با اشاره به اینکه سال گذشته 102 هزار طرح اشتغال‌زایی برای مددجویان تحت حمایت کمتیه امداد ایجاد شد اعلام کرد: امسال 150هزار فرصت شغلی برای جامعه مددجویی این نهاد با اعتباری حدود 2500 میلیارد تومان ایجاد شده است.
وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر ایجاد زمینه اشتغال‌زایی در کشور گفت: اگرچه برای توسعه اشتغال مردم باید پای کار باشند اما این امر مستلزم فراهم شدن زمینه توسط قوای سه‌گانه است.
عبدالملکی با بیان اینکه بخشی از زمینه‌سازی برای اشتغال‌ تعیین مدل اشتغال‌زایی است اظهار کرد: اگرچه مدل‌های داخل کشور با الگوهای ایده‌آل جهانی فاصله زیادی دارد اما هم‌اکنون کمیته امداد بهترین مدل اشتغال‌زایی را در میان سایر نهادهای متولی اجرا می‌کند.
وی دادن مشاوره پیش و پس از پرداخت تسهیلات به مددجویان را یکی از مزایای مدل اشتغال‌زایی کمیته امداد دانست و افزود: برای رسیدن طرح‌های اشتغال به خودکفایی و موفقیت، امدادگران کمیته امداد بر اجرای آنها از ابتدا تا انتها نظارت دارند.
به گزارش سایت خبری کمیته امداد، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد پشتیبانی از طرح‌های در حال اجرای مددجویان را از دیگر خدمات این نهاد اعلام کرد و گفت: خرید محصولات تولیدی، پرداخت تسهیلات برای توسعه طرح و برگزاری دوره‌های آموزشی و مهارتی از دیگر مزایای مدل اشتغال‌زایی کمیته امداد است.
انتهای پیام

http://www.banounews.ir/fa/News/36653/مزایای-مدل-اشتغالزایی-کمیته-امداد
بستن   چاپ