آریا بانو
کارشناس اموربانوان تبلیغات اسلامی هرمزگان:
ظهور تکنولوژی های نوین کارکردهای خانواده را مختل کرده است
چهارشنبه 16 اسفند 1396 - 01:01:43
بانو نیوز - بندرعباس - کارشناس امور بانوان تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: ظهور تکنولوژی های نوین ارتباطی به همراه تحولات ،بسیاری از کارکردهای خانواده را دچار اختلال کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر ، به نقل از تبلیغات اسلامی هرمزگان، معصومه هوشمند گفت: ظهور تکنولوژی های نوین ارتباطی به همراه تحولات، بسیاری از کارکردهای خانواده را دچار اختلال کرده است. زنان نقش اثر گذاری در تحکیم بنیان خانواده دارند.
وی افزود: با توجه به نقش مهم وکلیدی بانوان در تحکیم بنیان خانواده، باید به خانواده و ارزش های اجتماعی به منظور احیای فرهنگ ایرانی و دینی در بین خانواده ها توجه بیشتری شود.
هوشمند گفت: امروزه زنان در جامعه اسلامی، همواره و همدوش مردان تلاش می کنند تا به شکوفایی رسیده و در مسیر فرهنگ سازی نقش مثبت و بسزایی داشته باشند و شخصیت زنان برای الگوسازی بسیار موثر و تحول آفرین بوده است به طوری که امام راحل فرمودند ازدامن زن مرد به معراج می رود.
هوشمند با بیان اینکه دشمن از طریق ماهواره در خانواده نفوذ پیدا کرده است، عنوان داشت: امروزه ماهواره با نفوذ در حریم خلوت و خصوصی مردم، در پی این است تا فرهنگ و ارزشهای جامعه غربی را به تدریج و بدون مقاومت وارد خانواده های ایرانی کند.
وی افزود: ظهور تکنولوژی های نوین ارتباطی به همراه تحولات ،بسیاری از کارکردهای خانواده را دچار اختلال کرده است که منشاء بسیاری از مشکلات وچالش در خانواده ها شده است.

http://www.banounews.ir/fa/News/36892/ظهور-تکنولوژی-های-نوین-کارکردهای-خانواده-را-مختل-کرده-است
بستن   چاپ