آریا بانو
ایده های قدیمی که دیگر جایی در دکوراسیون ندارند
چهارشنبه 16 اسفند 1396 - 10:26:31
بانو نیوز - برای داشتن یک دکور بی نقص و زیبا باید ایده های جدید یاد بگیریم و به اشتباهاتی که تا به حال در دکوراسیون منزل مرتکب می شدیم پی ببریم. ایده های بی مصرف قدیمی دکوراسیونی را کنار بگذارید و از زندگی در خانه شیک و مدرن و آرام خود لذت خواهید برد.
دیزاین های متفاوت برای اتاق ها
ایده های قدیمی دکوراسیون
هنگام بازسازی دکور خانه باید این مسئله را به خاطر بسپاریم که خانه باید یک نهاد واحد و متحدالشکل باشد. به همین دلیل دکور تمام اتاق ها باید مشابه هم باشد در غیر اینصورت در خانه احساس آرامش و امنیت نخواهید کرد.
اثاثیه اتاق کودک
ایده های قدیمی دکوراسیون
اثاثیه و لوازم بچگانه ظاهر زیبایی دارند اما به مرور زمان آزاردهنده می شوند. ذهن کودک دائم در حال تغییر است بنابراین باید وسایلی را انتخاب کنید که همیشه برای او جذاب و کاربردی باشد. با این کار دیگر مجبور نیستید با عوض کردن وسایلی که دیگر به کارش نمی آید پولتان را هدر بدهید.
میز شیشه ای
ایده های قدیمی دکوراسیون
درست است که میزهای شیشه ای اتاق را روشن می کند اما امروزه این میزها زیاد به کار نمی روند. علاوه بر این برای کودکان خطرناک است و مجبور می شوید هر روز جای انگشت ها را از روی شیشه پاک کنید. اگر می خواهید خانه را روشن کنید آیینه استفاده کنید یا وسایل فلزی بخرید اما هیچوقت میز شیشه ای استفاده نکنید.
طرح و نقش روی دیوار، سقف و کف زمین
ایده های قدیمی دکوراسیون
خیلی ها دوست دارند روی سقف، زمین و دیوار طرح و نقش به کار ببرند. اما این سبک دیزاین داخلی وسایل خانه را زشت نشان می دهد و بیش از حد توجه جلب می کند. بنابراین بهتر است طرح و سبک های ساده تر، ملایم تر و لطیف تری به کار ببرید.
تابع مد بودن
ایده های قدیمی دکوراسیون
اگر زیاد اهل مد هستید و هر چیز تازه ای که در صنعت مد می آید را دنبال می کنید هم پول زیادی هزینه می کنید و هم عصبی می شوید. مدها دائم در حال تغییر هستند و دور ریختن وسائل قدیمی و خریدن وسائل جدید کار زیاد پسندیده ای نیست.
چراغ های رنگی
دکوراسیون داخلی
این سبک چراغ ها که زیر مبل و تخت استفاده می شد در گذشته طرفداران زیادی داشت اما این چراغ ها خانه را بیشتر به یک کلوپ شبانه شبیه می کند تا اتاق خواب. اگر دنبال آرامش هستید از نورهای ملایم تری در اتاق استفاده کنید.
رنگ های مینیمال
دکوراسیون داخلی
در دکور قرار نیست دو تا از رنگ های مورد علاقه خود را انتخاب و استفاده کنید. بلکه باید یک رنگ خنثی به کار ببرید و کمی هم وسایل رنگی استفاده کنید. استفاده از رنگ های متفاوت کمی ذهن را آشفته می کند اما رنگ های کم هم کسل کننده است.
استفاده از بالکن به عنوان انباری
دکوراسیون داخلی
اگر در خانه بالکن دارید از آن به عنوان انباری استفاده نکنید. از بالکن می توانید یک فضای آرام بخش برای خودتان و خانواده بسازید.
رنگ های بژ
دکوراسیون داخلی
رنگ های بژ به فضای خانه جوی کسل کننده می دهد. اگر رنگ های روشن دوست دارید از رنگ سفید به عنوان رنگ اصلی استفاده کنید و رنگ های دیگر را با آن ترکیب کنید.
اثاثیه طرح و نقش دار
دکوراسیون داخلی
کمد و اثاثیه طرح و نقش دار دکور خانه را کاملا به هم می ریزد. پس به جای آن ها لوازم ساده در خانه استفاده کنید.
کمد و میز تلویزیون بزرگ
دکوراسیون داخلی
کمدها و میزهای بزرگ فضایی زیادی را اشغال می کنند و داخل آن ها رااز وسایل غیرضروری و بی مصرف پر می کنید. به جای کمد تلویزیون را به دیوار نصب کنید

http://www.banounews.ir/fa/News/36910/ایده-های-قدیمی-که-دیگر-جایی-در-دکوراسیون-ندارند
بستن   چاپ