آریا بانو
ربیعی:
همان‌هایی که به زور بنگاه‌های اقتصادی را به وزارتخانه چسباندند بدنبال نقدند
چهارشنبه 16 اسفند 1396 - 11:29:47
بانو نیوز - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در آستانه روز زن و تولد حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: باید سیاست های معطوف به زنان تولید و گسترش پیدا کند و در سیاستگذاری ها این موضوع را مدنظر قرار دهیم .

به گزارش ایسنا، دکتر علی ربیعی در نشست بانوان و مشاورین امور زنان و خانواده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن و با حضور دکتر معصومه ابتکار رییس مرکز امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و دکتر وحیده نگین مشاور امور زنان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، گفت: اگر اصرار دارم که مدیریت زنانه گسترش پیدا کند به خاطر این است که سیاست های معطوف به زنان گسترش یابد.
وی تاکید کرد: ما باید بتوانیم وضعیت زنان را بهبود ببخشیم و به عنوان یک مساله مهم موضوع آنها را مورد توجه قرار دهیم و امیدوارم که بتوانیم اینها را پیش ببریم و اگر می خواهیم موفقیت های بزرگ حاصل شود باید موفقیت‌های کوچک تعریف شوند.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه افزود: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بزرگترین وزارتخانه اجتماعی کشور است که 300 میلیون بار مراجعه به وزارتخانه ما به دلیل تولد، بیماری ، ازدواج ، مرگ و .... وجود دارد و هر فرد به طور متوسط 20 بار مراجعه دارد.
وی ادامه داد: اما این بعد وزارتخانه خیلی خوب درک نشد و برخی هم نقدهایی انجام می دهند.
ربیعی گفت: در گذشته به غلط بنگاه‌های اقتصادی را به زور و اجبار به وزارتخانه چسباندند و حالا همان ها قضاوت می‌کنند و به دنبال نقد می گردند.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: ما هم اکنون با زنان سرپرست خانوار ، زنان معلول در معرض آسیب، زنان سالمند تنها ، سالمندی زنان و زنان کارگر .. مواجه هستیم که وزارتخانه نیز به فکر آنان هم هست چرا که ممکن است زنان بیشتر مورد ظلم واقع شوند.
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وی در ادامه گروه‌های خودیار محله را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: در این زمینه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیش از وزارتخانه‌های دیگر کار کرده است.
ربیعی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به مقام والای حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: فاطمه زهرا پر از رمز و راز و مفهوم است و ایشان بزرگترین کنش سیاسی و اجتماعی را در زمان خودش ساخته بوده و وارد عرصه سیاسی می شود و حق جویی و حق طلبی می‌کند و قهرمان می شود و جلوی انحراف جامعه می ایستد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: فاطمه (س) برای من زندگی و سبک زندگی است.
انتهای پیام

http://www.banounews.ir/fa/News/36913/همان‌هایی-که-به-زور-بنگاه‌های-اقتصادی-را-به-وزارتخانه-چسباندند-بدنبال-نقدند
بستن   چاپ