آریا بانو
معاون وزیر ورزش: فضاهای ورزشی برای حضور خانواده ها نیازمند مناسب سازی است
شنبه 19 اسفند 1396 - 11:05:25
بانو نیوز - تهران - معاون وزیر ورزش و جوانان در امور بانوان، مناسب سازی فضاهای ورزشی برای حضور خانواده ها را از اولویت های وزارت ورزش و جوانان عنوان کرد و گفت: امیدواریم با انجام این مهم،حضور تماشاگران در فضاهای ورزشی به صورت یکسان فراهم شود.

فریبا محمدیان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، خاطرنشان کرد:امیدواریم به تدریج در همه رشته های ورزشی شرایطی فراهم شود تا پاسخگوی درخواست همه علاقه مندان از جمله خانواده ها و بانوان برای حضور در ورزشگاه ها باشیم.
معاون وزیر ورزش و جوانان در امور بانوان ادامه داد: یکی از اولویت های این وزارت خانه حضور همه تماشاگران در ورزشگاه ها است اما باید زیر ساخت ها و شرایط فرهنگی برای این حضور فراهم شود تا بدون حاشیه همه در کنارهم مسابقات را تماشا کنیم.
محمدیان در پاسخ به سوالی درخصوص وضعیت ورزش بانوان در سال 96،عملکرد و نمره ورزشکاران زن در سال جاری را "عالی" توصیف کرد و گفت: خوشحالم که زنان ورزشکار ایرانی با فعالیت چشمگیر خود در عرصه های بین المللی به موفقیت های بزرگی رسیده اند.
معاون وزیر ورزش درخصوص اخبار مربوط به در نظر گرفتن جایگاه ویژه برای حضور بانوان خبرنگار در ورزشگاه آزادی و پوشش مسابقات فوتبال،گفت: تصمیم گیری درمورد میزبانی از مسابقات رشته های ورزشی بر عهده فدراسیون هاست و درصورت نیاز، وزارتخانه نیز در این زمینه از فدراسیون ها حمایت خواهد کرد.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزشی ایران و جهان با کانال ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی**9118

http://www.banounews.ir/fa/News/37094/معاون-وزیر-ورزش--فضاهای-ورزشی-برای-حضور-خانواده-ها-نیازمند-مناسب-سازی-است
بستن   چاپ