آریا بانو
با حضور رئیس اتحادیه جهانی؛
رقابت همزمان 29تیم در لیگ سه گانه و قهرمانی دوگانه زنان کشور
يکشنبه 20 اسفند 1396 - 12:43:59
بانو نیوز - تهران- نایب رئیس بانوان فدراسیون ورزش سه گانه گفت: مرحله پایانی نخستین دوره لیگ زنان ورزش سه گانه و رقابت های دوگانه قهرمانی زنان کشور با شرکت 29 تیم و به طور هم زمان با حضور رئیس اتحادیه جهانی ورزش سه گانه در تهران برگزار می شود.

فروزان زاهد منش امروز (یکشنبه) در گفت و گو با ایرنا افزود: مسابقات قهرمانی دوگانه زنان کشور با حضور 19تیم در سه رده سنی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان 24اسفندماه جاری در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود .
وی ادامه داد: همزمان مرحله سوم و پایانی نخستین دوره لیگ زنان ورزش سه گانه هم با حضور ماریسول کاسادو رئیس اتحادیه جهانی این رشته ورزشی برگزار می شود. تعداد شرکت کننده ها 10تیم است که یک تیم از حضور در این مرحله انصراف داده است.
نخستین مرحله این لیگ مرداد ماه و با حضور 13تیم در اراک و دومین مرحله آن نیز شهریورماه با حضور 11تیم در کرمانشاه برگزار شد.
نایب رئیس فدراسیون ورزش سه گانه یادآور شد : پیش از این قرار بود سومین دوره لیگ زنان فدراسیون سه گانه 11تا 13 اسفندماه امسال برگزار شود، اما به دلیل حجم کاری خانم ماریسول و تاخیر سفر وی به کشور، این رقابت ها به 24 اسفندماه موکول شد. البته این رقابت ها قرار بود به میزبانی اصفهان باشد که در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.
زاهدمنش گفت: این لیگ در بخش انفرادی و تیمی در دو رشته دو استقامت و دوچرخه سواری برگزار می شود که در پایان با احتساب مجموع رکوردهای هر سه مرحله، قهرمان بخش تیمی معرفی خواهد شد.
وی اضافه کرد: اردیبهشت ماه سال 97 مسابقات انتخابی در ورزش سه گانه زنان را برای اولین بار برگزار خواهیم کرد تا ورزشکاران این رشته را شناسایی و به اردوی تیم ملی دعوت کنیم.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید
ورزشی**9250**1584

http://www.banounews.ir/fa/News/37174/رقابت-همزمان-29تیم-در-لیگ-سه-گانه-و-قهرمانی-دوگانه-زنان-کشور
بستن   چاپ