آریا بانو
معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان:
ایثارگران واقعی همسران و مادران شهداهستند/ باید اهداف و ارزش های شهدا را دنبال کنیم
سه شنبه 22 اسفند 1396 - 5:41:50 PM
بانو نیوز - معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در مراسم بزرگداشت شهدا در وزارت کشور گفت: شهدا مقام والایی دارند و با خدای خود عهد بسته و به این عهد پایبند هستند.

به گزارش ایسنا، محمد مهدی تندگویان در این مراسم افزود: عهد بستن با خدا بسیار مهم است، انسان زمانی می‌تواند زندگی رضایتمندی داشته باشد که بتواند با خالق خود عهد ببند. این عهد با خدا را باید درک و لذتش را لمس کرد.
وی اظهار داشت: به نظر بنده کل عاشورا در چند ثانیه رقم خورد، در لحظه ای یک خیمه و یک فرمانده لشکر مظلوم ایستاد و به یارانش اعلام کرد که فردا روز بزرگی است و می تواند روز اخر زندگی دنیوی باشد و به انها اجازه داد تا خودشان برای اینده خود تصمیم بگیرند.
معاون امور ساماندهی جوانان با اشاره به رشادت 72 شهید کربلا و توجه به هدف شهدا گفت: شهید قابل تکرار است این یعنی اتفاق های روزمره ما که باید به عملکرد شهدا و هدفشان فکر کرد و خیلی از ما اگر درآن سی ثانیه بودیم قطعا از خیمه ها میرفتیم.
تندگویان اظهار کرد: نوع نگرش ها و مدل خدمت رسانی دچار تغیر شده است، شهدایی مانند همت و باکری از دل همین کشور به میدان های جنگ رفتند و از کشور دفاع کردند ، آنها برای شهادت و خدمت رسانی بی تاب بودند زیرا برای رسیدن به خدا تلاش کردند.
وی افزود: باید فرهنگ شهادت شناخته شده شود، شهید تندگویان در 40 روزی که به عنوان وزیر فعالیت کردند در آخرین روزهای خدمتشان یکی از معاونت ها به ایشان نامه می زنند و اعلام می کنند نسبت به قبل از انقلاب چه میزان گازرسانی در کشور صورت گرفته است ،پس از اعلام معاون شهید تندگویان خطاب به معاون خود می گوید: شما بجای ارائه آمار ، بگویید چه تعهد هایی بعد از انقلاب به مردم دادید و تا کنون چه کرده اید. باید در هر بخش رشد کیفی داشته باشیم و این مدل نگاه شهید تندگویان است.
معاون امور ساماندهی جوانان بااشاره به برخی دیدگاه‌های مدیران گفت: دیدگاهی که ما خود را موفق می دانیم در تمامی عرصه ها فکر می کنیم موفق بوده ایم دیدگاه درست و صحیحی نیست.
وی با اشاره به روز بزرگداشت شهدا گفت: امروز روز شهدا است که ما بسیار شهدای گرانقدری در این ماه داشته ایم، و باید به هدف شهدا توجه ویژه ای داشت، در همه کشور های محلی وجود دارد برای ادای احترام به شهدا .
به گفته تندگویان، ما تا کنون به شهدا احترام گذاشته ایم اما آیا هدف آنها را درک کرده و برای این اهداف تلاش کرده ایم؟ باید از مقام شهدا به بهترین شکل قدر شناسی شود.
تندگویان با اشاره به مقام بسیار بالای همسران و مادران شهدا و ایثار آنها گفت:همسران و مادران شهدا مظلوم ترین قشر جامعه هستند و ایثارگر واقعی مادران شهدا هستند که فرزندان انقلاب را بزرگ کردند.
براساس گزارش روابط عمومی معاونی ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان ، تندگویان در خاتمه گفت: در روز بزرگداشت شهدا بیش از هر روزی باید به نقد عملکرد خودمان و اصلاح امور بپردازیم. از نظر من ایثارگر واقعی همسران و مادران شهدا بودند.
انتهای پیام

http://www.banounews.ir/fa/News/37344/ایثارگران-واقعی-همسران-و-مادران-شهداهستند--باید-اهداف-و-ارزش-های--شهدا-را-دنبال-کنیم
بستن   چاپ