آریا بانو
سازگاری فروردینی ها با ماه های دیگر سال
پنجشنبه 2 فروردين 1397 - 10:05:40
بانو نیوز - فروردینی ها افرادی پر جنب و جوش و باشهامت، یک دنده و گاهی اوقات غیرمنطقی هستند. آن ها در روابطشان بسیار عاشق پیشه و خواهان رهبری و پیشتازی هستند. اما ببینیم متولدین فروردین با کدام یک از ماه های سال سازگاری بیشتری دارند و می توانند زوج موفقی باشند.

فروردین + فروردین
وقتی دو فروردینی کنار هم قرار می گیرند لازم است که یکی از آن ها آرام باشد. تنها در این صورت است که می توانند رابطه موفقی داشته باشند. هر دو روحیه بسیار گرم و عاطفی دارند و لحظات پرانرژی و خوبی را با هم خواهند داشت.
فروردین + اردیبهشت
این رابطه پر از چالش های شخصی است. اگر این دو بخواهند رابطه موفقی داشته باشند باید بسیاری از مسائل شخصی خود را حل کنند. تنها زمانی که در زندگی خود به صلح و آرامش برسند می توانند تفاوت ها را نادیده بگیرند و به حرف های هم گوش بدهند.
فروردین + خرداد
در کل این ازدواج مثبت، هیجان انگیز و چالشی است. رابطه ای که هر دو خیلی چیزها از هم یاد می گیرند. تنها مشکلی که در این رابطه ممکن است وجود داشته باشد بی اعتمادی است به خصوص اگر فروردین بیش از حد وابسته به خردادی باشد. نکته مهمی که نباید فراموش کنند معجزه گفتگوست. ایین ازدواج پایدار است زیرا سطح عشق و علاقه آن ها بیشتر از دردسرها و مشکلات زندگی است.
فروردین + تیر
این رابطه برای هر دو کمی دردناک است و برای موفق بودن به تلاش زیادی نیاز دارد. هر دو باید تغییراتی در رفتارهای خود ایجاد کنند. در حالی که هر دو بیش از حد مراقب رفتارهای خود هستند. این کار زیاد آسان نیست اما نتیجه خوبی دارد.
فروردین + مرداد
رابطه بین فروردین و مرداد رابطه پرشوری است و وقتی به هم علاقمند می شوند جدا شدنشان غیرممکن است. این دو انسان های زیاد رمانتیکی نیستند اما وقتی عشق را در زندگی پیدا می کنند برای آن می جنگند. رابطه این دو بر پایه عنصر آتش است پس نمی توان به دنبال سکوت و آرامش در زندگی آن ها گشت.
فروردین + شهریور
رابطه بین فروردین و شهریور هیچ وقت کسل کننده نیست و زندگی سرگرم کننده ای را با هم خواهند داشت. در این رابطه آزادی کافی وجود دارد و فروردین به شهریور این اجازه را می دهد تا به او بیاموزد چگونه افکارش را سازمان بدهد و رابطه آرام بخشی برقرار کند. این رابطه پایدار است و نتیجه آن بسته به سرگرمی و آرامشی است که با هم دارند.
فروردین + مهر
درست است که وفق دادن این دو طبیعت متفاوت کمی سخت است اما همین تفاوت ها هستند که به رابطه آن معنا و مفهوم می دهد. هر مشکلی که این دو با هم داشته باشند قابل حل است. وقتی فروردین و مهر عاشق هم می شوند هیچ چیزی نمی تواند آن ها را از هم جدا کند. درست است که آن ها باید کمی روی ارتباط هم کار کنند اما به قول معروف مثل دو روح در یک جسم هستند.
فروردین + آبان
رابطه این دو رابطه عنصر آب و آتش است. آتش آب را تبخیر می کند همانطور که فروردین احساس آبان را خرد می کند. آب آتش را خاموش می کند همانطور که آبان فروردین را از پای در می آورد. به نظر می رسد این ها بدترین جفت در دنیا هستند و این تقصیر کسی نیست بلکه به علت ناسازگار بودن دو طبیعت و عنصر کاملا متفاوت است.
فروردین + آذر
این ارتباط سرشار از پتانسیل است. هر دو روی حرف خود می ایستند و از احساسشان در مقابل دیگران دفاع می کنند. البته نظر دیگران چندان اهمیتی برایشان ندارد. اگر به اعتقادات همدیگر احترام بگذارند بهترین و سازگارترین جفت در صور فلکی هستند. توصیه مهمی که باید این زوج جدی بگیرند صداقت است.
فروردین + دی
این رابطه رابطه زیاد آسانی نیست و هیچکدام حاضر نیستند از اشتباهات همدیگر چشم پوشی کنند به همین دلیل این رابطه بیشتر شبیه رقابت است اگر هم با سماجت تصمیم به ازدواج بگیرند هر لحظه مجبور می شوند سرشان را به دیوار بکوبند. تنها شانس موفقیت این دو احترام بلاشرط و متقابل به نظرات و انتظاراتشان است. آن ها می توانند همدیگر را کامل کنند البته به شرط این که خوبی های همدیگر را ببینند و زیاد به کار هم کاری نداشته باشند.
فروردین + بهمن
این زوج با کمبود محبت مواجه هستند. اما با این وجود زوجی نیستند که اجازه دهند روابطشان تیره و تار شود. فروردین نیاز دارد که از شریکش آرامش بگیرد بنابراین می توانند عشق و علاقه گرمی را به هم ابراز کنند. این زوج می توانند با هم زندگی مشترکی داشته باشند اما باید یک اتاق مخصوص جیغ زدن داشته باشند که هر چند روز یک بار به آن سر بزنند.
فروردین + اسفند
این رابطه ای است که از بی اعتمادی آسیب می بیند. سیاره فروردین مریخ سیاره مرزهاست و سیاره اسفند نپتون. هر دو سیاره مسئول مرزهای ما با دنیای بیرون هستند بنابراین این زوج به سختی می توانند با هم احساس صمیمیت و نزدیکی کنند.

http://www.banounews.ir/fa/News/37711/سازگاری-فروردینی-ها-با-ماه-های-دیگر-سال
بستن   چاپ