آریا بانو
مشاور امور بانوان بنیاد شهید اعلام کرد؛
رشد تعداد مدیران زن در بنیاد شهید طی سال 96
سه شنبه 14 فروردين 1397 - 09:26:40
بانو نیوز - تهران - مشاور امور بانوان رئیس بنیادشهید و امور ایثارگران گفت: خوشبختانه مسئولان بنیادشهید در حوزه زنان به خوبی عدالت را رعایت کردند و شاهد افزایش تعداد مدیران توانمند از میان بانوان در سال 96 بودیم.

نرگس جلیلی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا افزود: از آنجا که مسئولان بنیادشهید توجه ویژه ای به حوزه زنان و خانواده در این نهاد داشتند، چندین مدیر بنیادشهید در شهرستان ها، مدیر و معاون ها در استان های مختلف از میان بانوان انتخاب شدند و نشان می دهد که عدالت برای رفع تبعیض جنسیتی در بنیادشهید به خوبی رعایت شده است.
وی اظهار داشت: برای حوزه بانوان و خانواده یکسری برنامه ها و ایده های خوب داریم که در سال 97 بطور کامل اجرایی می شود.
جلیلی درباره بانک اطلاعات بانوان در بنیادشهید نیز گفت: این موضوع دارای نواقصی است و کار در حال انجام است اما بانک اطلاعات ما در امور شاهد و ایثارگر قوی است و سعی می کنیم بانک اطلاعات به روز و دقیقی داشته باشیم.
وی اضافه کرد: البته یکسری از آمار و اطلاعات بانوان در بخش کارکنان جمع آوری کرده ایم و سعی می کنیم در آینده نزدیک این بانک اطلاعاتی را داشته باشیم.
مشاور امور بانوان در بنیادشهید ادامه داد: رئیس بنیاد شهید توجه خاص به امور زنان دارد و جای تقدیر است و انتصابات زنان را در استان های مختلف کشور داشتیم.
براساس آمار بنیادشهید، تعداد پدران شهدا 49 هزار و 572 نفر و مادران شهید 106 هزار و 391 نفر هستند.
همچنین 63 هزار و 25 همسر شهید، 88 هزار و 517 پسر شهید و 87 هزار و 953 فرزند شهید دختر هستند.
** 7268 ** 1418
** آگاهی از آخرین اخبار اجتماعی و حوادث ایران و جهان در کانال تلگرام گروه اجتماعی ایرنا:
@irnaej
https://t.me/irnaej

http://www.banounews.ir/fa/News/37864/رشد-تعداد-مدیران-زن-در-بنیاد-شهید-طی-سال-96
بستن   چاپ