آریا بانو
20درصد جمعيت زوجين در کشور نابارورند
fiogf49gjkf0d
شنبه 17 مهر 1395 - 2:25:18 PM
آريا
حميد چوبينه مديرعامل مجتمع دارويي-درماني هلال ايران در "سمينار درمان پيشرفته ناباروري در راستاي همکاري‌هاي مشترک ايران و ايتاليا"، گفت: اين سمينار دو روزه به آخرين دستاوردها و تکنيک‌هاى جديد درمان نابارورى مي‌پردازد.
وى افزود: کار بسيار علمى و دقيقى بين دانشمندان ايران و ايتاليا در حوزه درمان نابارورى در حال انجام است و دانشمندان دو کشور آخرين دستاوردهاى خود را در اين حوزه مورد بحث و تبادل علمى قرار خواهند داد.
مديرعامل مجتمع دارويي- درماني هلال ايران از گسترش روابط علمى در حوزه نابارورى بين ايران و ايتاليا خبر داد و گفت: با توجه به اين که تعرفه درمان ناباروري در ايران به نسبت ساير کشورها بسيار پايين‌تر بوده و سطح ارائه خدمات درمانى مطابق با استانداردهاى جهاني است و علم درمان سلولى بسيار پيشرفته است و جزء کشورهاى صاحب نام در حوزه درمان نابرورى هستيم، مى‌تواند در جذب تويست درمانى بسيار تاثيرگذار باشد.
وى با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه براي درمان زوج‌هاى نابارور ايتاليايى و اروپايي، خاطرنشان کرد: امروز ساير علوم نيز بر روش‌هاى درمان بيماران نابارو تکيه کرده است، علوم جديدي چون تکنيک‌هاى تشخيصي قبل از لانه گزينى، حوزه سلولى ملکولى، علوم بيوشيمى و ..در حال شکل‌گيري هستند و کمک بسياربزگي به فرزندآورى هم مى‌کند.
چوبينه خاطرنشان کرد: برگزارى اين سمينار علاوه بر ايجاد زمينه ورود دستگاه ها و تجهيزات در حوزه نابارورى به انجام تحقيقات دقيق تر درمورد افزايش راندمان درمان ناباروري، روش هاى فريز سلول‌هاى جنسي، بيماري‌هاى شايع زنان از قبيل اندومتريوز، اهدا سلول‌هاى جنسي، اهدا جنين و راهکارهاى اخلاقى و قانونى جديد در دنيا مطرح است کمک شايانى خواهد کرد.
لازم به ذکر است سمينار درمان پيشرفته ناباروري در راستاي همکاري‌هاي مشترک ايران و ايتاليا در ٢٥ و ٢٦ مهر در مجتمع دارويى- درمانى هلال ايران برگزار مى شود.

http://www.banounews.ir/fa/News/3804/20درصد-جمعيت-زوجين-در-کشور-نابارورند
بستن   چاپ