آریا بانو
نشست‌ ملي سمن‌هاي زنان تا پايان سال برگزار مي‌شود
fiogf49gjkf0d
سه شنبه 27 مهر 1395 - 3:57:54 PM
ايسنا

اطهره نژادي افزود: قبلا پيش بيني کرده بوديم که اوايل مهر ماه نشست ملي سمن‌هاي زنان را برگزار کنيم، اما معاونت زنان درگير مسائل و اولويت‌هاي اقتضايي شد و نتوانست نشست ملي را در اولويت‌هاي کاري خود قرار دهد. اما به طور قطع اين نشست را تا پايان سال برگزار مي‌کنيم.

وي اظهار کرد: تمام سازمان‌هاي مردم‌نهاد زنان که در نشست‌هاي منطقه‌اي همکاري‌هاي شبکه‌اي آموزش ديده‌اند را به نشست ملي سمن‌هاي زنان دعوت مي‌کنيم.

معاون برنامه ريزي و هماهنگي معاونت امور زنان و خانواده نهاد رياست جمهوري در ادامه گفت: جلسه‌اي با تسهيلگران تهران و شهرستان‌ها داشتيم که در برگزاري نشست‌هاي منطقه‌اي همکاري‌هاي تخصصي شبکه‌اي بين دولت و جامعه مدني به ما کمک کردند. آنان در يک نشست نيم روزه فرايند برگزاري نشست‌ها، محتواي تدريس شده و بازخوردهاي دريافت شده از سمن‌ها را بررسي کردند البته اين موارد از سوي کارشناسان معاونت نيز مورد بررسي قرار گرفته است.

نژادي در پايان اظهارکرد: در نشست خود با تسهيلگران تلاش کرديم تا نقاط قوت و ضعف، فرصت‌ها و تهديدهاي برگزاري نشست‌هاي منطقه‌اي را از نگاه تسهيلگران- که صاحب علم و تجربه در اين حوزه هستند- استخراج و براي آينده برنامه ريزي کنيم چراکه دولت اجازه شبکه سازي ندارد و فقط بايد شرايط را فراهم کند تا سمن‌ها با مفاهيم کار شبکه‌اي آشنا شوند و بتوانند توانمندي‌هاي خود را به اشتراک بگذارند.


http://www.banounews.ir/fa/News/3827/نشست‌-ملي-سمن‌هاي-زنان-تا-پايان-سال-برگزار-مي‌شود
بستن   چاپ