آریا بانو
گلايه راستگو به دليل عدم حضور سمن‌ها در شورا
fiogf49gjkf0d
سه شنبه 25 آبان 1395 - 4:37:42 PM
آريا
الهه راستگو در سيصد و ششمين جلسه شوراي اسلامي شهر تهران و پس از گزارش عملکرد ستاد شوراياري ها  به حضور خود در کميته پنج نفره اين ستاد اشاره و اظهار کرد: با توجه به عملکرد مناسب شوراياران لازم است از اين بازوان پرتلاش شوراها در سطح محلات و دبير دبيران شوراياري ها قدراني کرد.
وي همراهي شوراياري ها با شورا را بسيار مناسب ارزيابي کرد و افزود: اميدوارم اين سعي و تلاشها منتهي به تشکر نشود و اقدامات بهتري در رابطه با شوراياران صورت پذيرد.
رييس ستاد سمن‌هاي شهر تهران ضمن گلايه از رييس شورا اظهار کرد: باتوجه به حضور هر دو هفته يکبار شوراياران در يکي از مناطق شهر تهران در صحن شورا اين انتظار مي رود که حداقل فصلي يک بار امکان حضور سمن‌هاي شهر تهران جهت ارائه گزارش مشکلات موجود در شوراي شهر فراهم شود.
راستگو حضور در شورا را خواست و مطالبه سازمانهاي مردم نهاد عنوان کرد و گفت: با توجه به عملکرد تخصصي سمن‌ها در17حوزه  متعدد اعم از آسيب هاي اجتماعي، يا حمل و نقل و ترافيک و ورزش؛ حضور نماينده حداقل چهار سمن در طول سال  و ارائه مشکلات و معضلات احصاء شده با توجه به تجربه، نگاه تخصصي و کارشناسانه اين نهادهاي غير انتفاعي و مردمي، برنامه ريزي شهري براي حل مشکل را به نحوي بهتر موجب خواهد شد.
وي در ادامه  تصريح کرد: لازم است شهرداري امکاناتي را که براي شوراياران و براي سمن ها که تاکنون اقدامات موثري را انجام داده‌اند، فراهم کند.
رييس ستاد توان افزايي و حمايت از فعاليت سازمانهاي مردم نهاد شهر تهران ارزش کارتهاي حمل و نقل، ورزش و ديگر کارتهاي رفاهي تخصيص يافته به شوراياران را بسيار ناچيز تر از تلاش شوراياران و اقدامات آنها عنوان کرد و افزود: اميدوارم سمن ها نيز از اين اعتبارات ناچيز بهره مند شوند.
راستگو در پايان از نامگذاري خياباني در منطقه21 به نام شهداي سايپا قدرداني کرد.

http://www.banounews.ir/fa/News/3898/گلايه-راستگو-به-دليل-عدم-حضور-سمن‌ها-در-شورا
بستن   چاپ