آریا بانو
آيا بايد با معده خالي ورزش کنيد؟
چهارشنبه 1 دي 1395 - 3:36:35 PM
بيتوته

جنيفر آنيستون قبلا گفته که اندام متناسبش را مديون ورزش کردن با معده خالي مي باشد اما آيا واقعا مي خواهيد انرژي تان در هنگام ورزش کردن ته بکشد؟ (انرژي کافي نداشته باشيد؟)

 ما از هالي پرکينز، کارشناس قدرت و آمادگي، کارشناس قدرت زنان، سخنگو و نويسنده Lift to Get Lean خواستيم که نظرش را در اين مورد بگويد.

 هالي گفت: قانون شماره 1 آن است که هرگز گرسنه يا با معده خالي به سراغ هيچ نوع تمريني نرويد.

 خب، حدس مي زنم پاسخ تان را گرفتيد. 

اما کمي صبر کنيد.

 مانند هرچيزي که به تناسب اندام تغذيه و بدنهاي ما مربوط مي شود، هرگز به اين آساني نيست…

 در حاليکه برخي تحقيقات نشان مي دهند که اينکار مي تواند براي کالري سوزي، مفيد باشد اما تحقيق جديدي وجود دارد که نشان مي دهد که اگر با شکم خالي ورزش کنيد، مي توانيد تا 20% توده عضلاني بيشتر نسبت به زماني که با سوخت کافي تمرين مي کرديد، بسوزانيد. از آنجا که عضله، اهميت زيادي دارد، شما بايد آن را به هر قيمتي حفظ کنيد، بخصوص شما خانمها!

 قبل از تمرين 

اما اگر بخواهيد توده عضلاني تان را حفظ کنيد، يک تمرين هوازي عالي داشته باشيد و نگران سر و کله زدن با وزنه ها هم نباشيد، بايد چه کار کنيد؟

 هالي مي گويد:ب هترين کار اين است که 2 تا 3 ساعت قبل از هر تمرين، يک وعده غذايي بخوريد يا 60-30 دقيقه قبل از تمرين از يک ميان وعده 200 کالري استفاده کنيد. اگر به افزايش انرژي بيشتري نياز داريد، او نوشيدن آب آلوئه وراي ارگانيک را توصيه مي کند که نه تنها آبرسان است (که قبل از تمرين به آن نياز داريد) بلکه همچنين حاوي قندهايي است که براحتي هضم مي شوند و بدون ايجاد مشکل براي شما، انرژي توليد مي کنند.

 و پس از تمرين تان؟ 

اگر تمرين شما بسيار شديد است يا طولاني تر از 60 دقيقه مي باشد، هالي توصيه مي کند که يک وعده غذايي کوچک بخوريد که عمدتا از پروتئين آسان هضم و کربوهيدراتهاي سريع الهضم تشکيل شده باشد. توصيه او: پودر پروتئين وي و ميوه!


http://www.banounews.ir/fa/News/4007/آيا-بايد-با-معده-خالي-ورزش-کنيد؟
بستن   چاپ