آریا بانو
مظفر: تیم ملی فوتسال در کار دفاعی قوی تر عمل کند
يکشنبه 26 فروردين 1397 - 20:19:14
بانو نیوز - تهران- «شهرزاد مظفر» سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان، گفت: تیم ملی فوتسال زنان باید در دیدارهای آینده در کار دفاعی عملکرد بهتری داشته باشد و تمرینات ویژه ای در این خصوص خواهیم داشت.

به گزارش ایرنا، مظفر یکشنبه شب پس از پیروزی مقابل اوکراین در دیداری دوستانه، گفت: بازی بسیار خوبی بود و ما فارغ از نتیجه این دیدار به دنبال مدیریت و کنترل بازی بودیم.
وی ادامه داد: از عملکرد بازیکنانم رضایت دارم و خوشحالم برنامه های کادرفنی را به صورت دقیق به اجرا در آوردند.
سرمربی تیم فوتسال زنان ایران، گفت: خوشبختانه در این مسابقه توانستیم نقاط ضعف و قوت تیم خود را بشناسیم و به ترکیب مد نظر برسیم.
وی در رابطه با نقاط ضعف تیم فوتسال بانوان، تصریح کرد: ترجیح می دهم در خصوص نقاط ضعف تیم ملی صحبت نکنم، اما فکر می کنم در کار دفاعی باید قوی تر عمل کنیم.
مظفر اظهار کرد: در حال حاضر 19 نفر در اردو تیم ملی هستند که در مرحله بعد سه نفر حذف می شوند و در نهایت 14 نفر در تیم اعزامی به تایلند قرار می گیرند.
وی در خصوص حریفان ایران در مرحله گروهی جام ملت های آسیا در تایلند، گفت: ازبکستان و ترکمنستان حریفان مرحله گروهی ما هستند که ازبکستان حریف جدی تری است و سبک بازی آنها به اوکراین شباهت زیادی دارد.
سرمربی تیم فوتسال زنان ایران در خصوص صحبت های مدیر تیم فوتبال اوکراین مبنی بر عملکرد ضعیف داوری در دیدار امروز، افزود: اگر داوری به سود ایران بود در هر دو نیمه پنج خطایی نمی شدیم و اوکراینی ها با اعتراض به تیم داوری می خواستند جو را به سود خود تغییر دهند که با تیزهوشی داوران این اتفاق رخ نداد.
تیم فوتسال بانوان ایران در دیداری دوستانه مقابل اوکراین با نتیجه 5 بر 2 حریف را شکست داد. بازی آینده این دو تیم روز سه شنبه برگزار خواهد شد.
ورزشی **9118**1368

http://www.banounews.ir/fa/News/41686/مظفر--تیم-ملی-فوتسال-در-کار-دفاعی-قوی-تر-عمل-کند
بستن   چاپ