آریا بانو
با همکاری شهرداری و وزارت رفاه تا یک ماه آینده تفاهم‌نامه‌ای امضاء می‌شود
ساماندهی آسیب‌های اجتماعی پایتخت و بازگشت آسیب‌دیدگان به چرخه زندگی
دوشنبه 27 فروردين 1397 - 14:18:54
بانو نیوز - معاون حمایت‌های اجتماعی سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران از انعقاد تفاهم نامه همکاری میان شهرداری تهران و وزارت رفاه به منظور حل مسائل اجتماعی شهر تهران و بازگشت آسیب دیدگان اجتماعی به چرخه طبیعی زندگی خبر داد.

به گزارش ایسنا، علی صادقی با اشاره به راه‌اندازی کارگروه مشترک برای تدوین تفاهم نامه با وزارت کار و رفاه اجتماعی گفت: بهبود مسائل اجتماعی شهر تهران، بررسی مشکلات مربوط به حوزه اشتغال و توانمندسازی آسیب دیدگان اجتماعی یکی از دغدغه های این دوره از مدیریت شهری است. بر این اساس، سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران به منظور ساماندهی آسیب دیدگانی که در مراکز تحت پوشش شهرداری تهران قرار دارند، درصدد است تا تفاهم نامه ای را با وزارت رفاه منعقد کند.
وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت وزارت رفاه برای تعیین تکلیف نهایی مددجویانی که در مراکز شهرداری تهران نگهداری می شوند، عنوان کرد: مذاکرات اولیه برای تعیین مصادیق تفاهم نامه انجام شد و در هفته آینده جلسه ای برای تبیین مطالب مشترک برگزار می شود. پس از آن در بازه زمانی کم تر از یک ماه تفاهم نامه شهرداری تهران با وزارت رفاه برای رسیدگی به مشکلات اجتماعی تهران امضا می شود.
به گزارش شهرنوشت؛ معاون حمایت های اجتماعی سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران در توضیح این تفاهم نامه اذعان کرد: در قالب تفاهم نامه مذکور قرار است، زیرمجموعه های شهرداری تهران با زیرمجموعه های وزارت رفاه از جمله سازمان بهزیستی و تامین اجتماعی همکاری تنگاتنگی داشته باشند تا از حجم آسیب‌های اجتماعی موجود در پایتخت کاسته شود.
انتهای پیام

http://www.banounews.ir/fa/News/41731/ساماندهی-آسیب‌های-اجتماعی-پایتخت-و-بازگشت-آسیب‌دیدگان-به-چرخه-زندگی
بستن   چاپ