آریا بانو
درست‌کردن موی دختربچه‌ها با چند مدل زیبا و ساده
دوشنبه 27 فروردين 1397 - 15:15:03
بانو نیوز - درست‌کردن موی دختربچه‌ها برای مادران همیشه اولویت بالایی دارد و آن‌ها دوست دارند همیشه دختر نازنینشان را با مدل‌های جذاب و جدید مو دوست‌داشتنی‌تر کنند. همۀ دختران حتماً یک سبد رومیزی پُر از گیره و کِش مو دارند، اما اینکه بتوان موها را به زیبایی جمع کرد شرط اول کار است، نه حجم بالای اکسسوری‌های مو . برای این منظور، در این مقاله ویدئوی چند مدل ساده، سریع و زیبای درست‌کردن موی دختربچه‌ها را خواهید دید. همراهمان بمانید.
آموزش پنج مدل درست‌کردن موی دختربچه‌ها
پنج مدل زیبا و جدید درست‌کردن موی دختربچه‌ها را در این ویدئو خواهید آموخت.


درست کردن موی دختربچه‌ها، تفریح جذاب مادرانه
درست‌کردن موی دختربچه‌ها برای مادران مثل این است که موهای عروسکشان را با ناز و نوازش شانه می‌زنند و با خواندن شعر و قصه، موهایش را با حوصله و عشق درست می‌کنند. مادرها عاشق وقت‌گذاشتن برای این‌ کار هستند، اما شاید دختر کوچولوی شما این کار را دوست نداشته باشد و از کشیده‌شدن موهایش آزرده شود.
درست کردن موی دختربچه‌ها
برای اینکه طی مدت‌ زمان درست‌کردن موهایش او را مشغول کنید، می‌توانید از ترفندهایی مثل سرگرم‌کردن او با خوراکی‌های مورد علاقه‌‌اش یا گذاشتن برنامه‌ کودکی که دوست دارد، استفاده کنید. بعضی کودکان قوۀ تخیل بالایی دارند و دوست دارند مشغول شنیدن قصه‌های شما شوند. پس شاید بد نباشد که قصه‌ای زیبا را برای این زمان آماده کنید. اگر هیچ‌کدام از این روش‌ها کارساز نبود، عروسک مورد علاقه‌اش را مقابلش قرار دهید و از او بخواهید موهای عروسکش را درست کند. مثلاً بگویید «من موهای دخترم رو درست می‌کنم، تو هم موهای دختر خودت رو. ببینیم واسه کی قشنگ‌تر می‌شه؟»
از دست ندهید: میکاپ؛ آموزش نحوه کشیدن خط چشم برای مبتدی‌ها
حواستان باشد زمان درست‌کردن، موهایش را زیادی نکشید تا از این کار فراری شود و دوست نداشته باشد موهایش را درست کنید. بعد از پایان کار، او را مقابل آینه قرار دهید و از ظاهر جدیدش بسیار تعریف کنید. این‌طور به او انگیزه می‌دهید که دوباره اجازه دهد موهایش را درست کنید .

http://www.banounews.ir/fa/News/41735/درست‌کردن-موی-دختربچه‌ها-با-چند-مدل-زیبا-و-ساده
بستن   چاپ