آریا بانو
هفت بانوی بسکتبالیست به اردوی تیم ملی دعوت شدند
دوشنبه 27 فروردين 1397 - 18:10:42
بانو نیوز - تهران- «فرانک طیاری» سرمربی تیم ملی بسکتبال سه نفره زنان ایران، هفت بسکتبالیست را به اردوی سه روزه تیم ملی فراخواند تا ضمن تمرین و برگزاری چند بازی تدارکاتی داخلی، برای حضور در کاپ آسیایی آماده شوند.

به گزارش ایرنا به نقل از فدراسیون بسکتبال، سعیده علی، سارا اعتماد، شادی عبدالوند، گلشید امیدیان، کیمیا یزدیان طهرانی، معصومه اسمعیل زاده و مژگان خدادادی به اردوی آماده سازی تیم ملی بسکتبال دعوت شده اند تا از فردا تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی پیگیری کنند.
طیاری روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: یک اردوی آماده سازی از 11 تا 14 فروردین ماه برای حضور در کاپ آسیا برگزار شد و تا زمان اعزام دو اردوی دیگر برگزار خواهد شد که به ترتیب از 28 تا 30 فروردین و دوم تا پنجم اردیبهشت ماه خواهد بود.
وی ادامه داد: با توجه به تمرینات تیم ملی سه در سه مردان در سالن بسکتبال آزادی، قرار شد تمرینات تیم سه در سه زنان در سالن اکادمی ملی المپیک پیگیری شود.
وی گفت: خوشبختانه هر هفت بازیکن حاضر در اردو، بازیکنانی هستند که در رقابت های سوپر لیگ بسکتبال زنان در قالب تیم های کوشا سپهر و پالایش نفت آبادان حضور داشتند که با ادامه تمرینات در قالب تیم ملی به هماهنگی و آمادگی لازم دست می یابند.
سرمربی تیم بسکتبال زنان گفت: دومین اردوی آماده سازی تیم ملی بسکتبال سه در سه، با هدف افزایش آمادگی جسمانی و ذهنی برگزار می شود.
وی به اشاره به اینکه ژاپن یکی از حریفان تیم بسکتبال سه در سه زنان ایران در کاپ آسیایی چین گفت: ژاپن یکی از تیم های بسیار خوب بسکتبال است و امیدواریم بتوانیم در برابر این تیم بازی خوب و قدرتی ای به نمایش بگذاریم .
طیاری گفت: از فردا تمرینات شروع شده و تا 30 فروردین ادامه می یابد و روز 31 فروردین قرار است مسابقات آزاد بسکتبال سه در سه داخلی در روز فیبا (فدراسیون جهانی بسکتبال ) انجام شود، اما هنوز مشخص نیست چند تیم باشگاهی برای حضور در این رقابت ها اعلام آمادگی کنند.
تیم ملی بسکتبال سه در سه زنان ایران هفتم اردیبهشت ماه راهی «شنژن» چین می شود تا در رقابت های کاپ آسیا که از هشتم تا دوازدهم اردیبهشت ماه با حضور 12 تیم ادامه دارد، شرکت کنند.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی **1828**1368

http://www.banounews.ir/fa/News/41741/هفت-بانوی-بسکتبالیست-به-اردوی-تیم-ملی-دعوت-شدند
بستن   چاپ