آریا بانو
تیم‌های فوتسال دختران و پسران ایران به ایتالیا رفتند
سه شنبه 4 ارديبهشت 1397 - 10:48:10
بانو نیوز - تهران - تیم های فوتسال دختران و پسران ایران به منظور شرکت در رقابت های چهارجانبه عازم ایتالیا شدند.

به گزارش ایرنا به نقل از فدراسیون فوتبال، تیم دختران زیر 17سال (نوجوانان ) متشکل از 19 فوتبالیست با هدایت کتایون خسرویار قرار است از فردا (چهارشنبه ) با دیدار مقابل نماینده آمریکا رقابت در این تورنمنت را آغاز کند.
مارال ترکمان از البرز، هانیه خداپرست ، فاطمه امیری از فارس، ژینو پیکری از کرمانشاه، غزاله بنی طالبی از چهارمحال و بختیاری، مریم صادقانی، مرضیه فیضی، گلنوش خسروی، شقایق معتمدی، فاطمه شبان از اصفهان، رقیه جلال نسب از خوزستان، فاطمه مخدومی از کردستان، سحر محمدزاده از آذربایجان غربی، فاطمه سرورزاده و هلیا پیلتن از خراسان رضوی، ملیکا زید آبادی از کرمان، مائده دوجی از گلستان، حدیث صالحی از مازندران و آناهیتا رضایی از تهران بازیکنانی اعزامی به این رقابتها هستند.
* برنامه مسابقات تیم دختران کشورمان به شرح زیر است:
چهارشنبه - 5 اردیبهشت
ایران - آمریکا
پنج شنبه - 6 اردیبهشت
ایران - اسلوونی
شنبه (8 اردیبهشت)
ایران - ایتالیا
فدراسیون فوتبال همچنین در گزارشی دیگر از سفر تیم فوتسال مردان جوان کشورمان به ایتالیا خبر داده است که بامداد امروز (سه شنبه ) عازم این کشور شده اند.
در این رقابت ها علاوه بر تیم کشورمان، نماینده تیم های فوتسال جوانان اسلوونی، فرانسه و ایتالیا حضور دارند و از فردا دیدارهای چهارجانبه آنان آغاز می شود.
ابوالفضل حسن خانی، بلال اسماعیلی، رضا تمیزی، رضا طهماسبی اصل، رضا قنبری، سالار آقاپور، سجاد دارابی، سجاد عادل پور، سجاد سرباز شادمان کریمی، علیرضا بیات، علیرضا صدیق، فرهاد ابراهیمی، مسعود یوسف شاهوردزاده و مهدی مهدیخانی نفرات اعزامی به ایتالیا هستند .
تیم فوتسال جوانان کشورمان در نخستین دیدار فردا چهارشنبه به مصاف تیم جوانان ایتالیا می رود.
ورزشی **1828**1597

http://www.banounews.ir/fa/News/42123/تیم‌های-فوتسال-دختران-و-پسران-ایران-به-ایتالیا-رفتند
بستن   چاپ