آریا بانو
مولاوردی: سیاست ها و قوانین اشتغال زنان باید بازنگری شود
شنبه 8 ارديبهشت 1397 - 18:20:18
بانو نیوز - تهران- دستیار رییس جمهوری در امور حقوق شهروندی بر ضرورت حفظ کرامت زنان در جامعه و خانواده تاکید کرد و گفت: سیاست ها، قوانین و مقررات اشتغال زنان به بازنگری جدی و همه جانبه نیازمند است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، «شهیندخت مولاوردی» عصر شنبه در آیین تجلیل از زنان کارگر، جوانان، امید و مشارکت اجتماعی افزود: با توجه به واقعیت های موجود بویژه در آستانه 40 سالگی انقلاب، امید است با نقد سیاست های گذشته و نگاه به آینده بتوانیم درس های لازم را آموخته و در قوانین و مقررات بازبینی داشته باشیم که موقعیت و جایگاه های زنان را حفظ و امنیت شغلی آنان را تضمین کند و تقارن بین زندگی و اشتغال زنان در نظر گرفته شود.
وی ادامه داد: آمارهای رسمی از رشد روزافزون زنان کارگر و خودسرپرست حکایت دارد؛ از طرف دیگر با توجه به وضع اقتصادی جامعه، برای اداره امور و تامین معیشت خانواده، به همکاری و مشارکت زنان و مردان نیاز است.
دستیار رییس جمهوری در امور حقوق شهروندی ادامه داد: یک درآمد تکافوی زندگی مشترک را نمی کند، بر این اساس یکی از ضرورت های اشتغال زنان توجیه پذیر می شود و جامعه باید این واقعیت ها را در نظر بگیرد.
آیین تجلیل از زنان کارگر، جوانان، امید و مشارکت اجتماعی عصر شنبه در سالن 17 شهریور وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.
* 6984* 3065*

http://www.banounews.ir/fa/News/42345/مولاوردی--سیاست-ها-و-قوانین-اشتغال-زنان-باید-بازنگری-شود
بستن   چاپ