آریا بانو
مولاوردي از ششمين جشنواره بين المللي مد و لباس فجر بازديد کرد
چهارشنبه 11 اسفند 1395 - 2:31:51 PM
آريا
شهيندخت مولاوردي در حاشيه اين بازديد و در جمع خبرنگاران با اشاره به اينکه ششمين جشنواره بين المللي مد و لباس فجر در برآورده کردن نيازها و سليقه هاي مختلف در عين حفظ اصل پوشيدگي بسيار موفق بوده است، تاکيد کرد: تلفيق نشان ها و عناصر سنتي و مدرن، ويژگي ممتاز اين جشنواره است.
معاون رييس جمهوري در امور زنان و خانواده ادامه داد: حضور طراحان و توليدکنندگان ايراني و بين المللي در کنار يکديگر در اين جشنواره مي تواند به تکميل ، غني سازي و همچنين اثر بخشي طرح ها و توليدات کمک کند.
مولاوردي با اشاره به سياست هاي کلي اقتصاد مقاومتي و توجه به دو مولفه مهم برونگرايي و درونزايي تصريح کرد: در بخش درون زايي دولت تدبير و اميد به توليدات ملي که طبق منويات مقام معظم رهبري مترادف کارآفريني است، توجه خاصي دارد.
معاون رييس جمهوري در امور زنان و خانواده ادامه داد: برون گرايي نيز به معناي باز شدن دروازه هاي کشور به روي محصولات خارجي نيست بلکه سياست دولت يازدهم در اين زمينه ادامه سياست خارجي و برجام مي باشد که بدنبال بازي برد-برد و همکاري فن آورانه با جهانيان است.
مولاوردي تصريح کرد: در عين حمايت و استقبال از ورود دانش و فن آوري هاي نوين و همچنين سرمايه گذاري خارجي، از توليدات ملي حمايت مي کنيم.
ششمين جشنواره بين المللي مد و لباس فجر با تاکيد بر ارائه آثار شايسته در حوزه لباس‌هاي کاربردي و با حضور طراحان داخلي و بين المللي از کشورهاي فرانسه، تونس، افغانستان، هند، بلغارستان، روسيه و ايتاليا در تالار رودکي برگزار شد.

http://www.banounews.ir/fa/News/4288/مولاوردي-از-ششمين-جشنواره-بين-المللي-مد-و-لباس-فجر-بازديد-کرد
بستن   چاپ