آریا بانو
حل اختلافات زناشويي در سفري عاشقانه
چهارشنبه 11 اسفند 1395 - 3:53:09 PM
بيتوته

سفر نمي تواند همه ي اختلافات زناشويي شما را برطرف کند اما مي تواند تا حد زيادي کمک کننده باشد. دور بودن از عوامل استرس زا و قرار گرفتن در محيطي آرام و عاشقانه مي تواند ارتباط شما و همسرتان را از نو بسازد.

مشخص کردن هدف

يک هدف خاص براي سفرتان مشخص کنيد. مشکلات زناشويي مي تواند علل مختلفي از جمله مشکلات ارتباطي و عدم اطمينان و هزاران دليل ديگر داشته باشد. در ادامه راهکارهايي براي فرار از طلاق و برطرف کردن اختلافات زناشويي به صورت قدم به قدم آمده است: در اين سفر لازم است شما بر روي عمده ترين و جدي ترين علل اختلافات زناشويي تمرکز کنيد.

مثلا اگر در ارتباط با يکديگر دچار مشکل شده ايد لازم است يک سفر ماجراجويانه ترتيب داده تا در يک عمل انجام شده با يکديگر تعامل کنيد و همسرتان در اين سفر از شما حفاظت و حمايت کند. پس لازم است تمام هدف هاي خود را بنويسيد و روي آن ها تمرکز کنيد.

انتخاب مقصد مناسب

مقصد شما بايد مکاني آرام و دور از تنش و استرس باشد. مکان هاي خلوت و آرام بهترين گزينه اند زيرا شما بايد از هر گونه استرس به دور باشيد. انتخاب محيطي ارام و عاشقانه مي تواند تمرکز شما را بر روي اهدافي که ذکر شد بيشتر کند. اقامتگاه هاي ساحلي و شهر هاي کوچک مي توانند گزينه هاي مناسبي باشند.

طبق قاعده پيش برويد

براي اتفاقاتي که هميشه شما و همسرتان را عصبي مي کند قوانيني وضع کنيد. به گزارش نبض ما، اگر بر اساس اصول و قاعده پيش رويد مي توانيد راحت تر مشکلاتتان را حل کنيد. به طور مثال اگر همسرتان از اينکه وسط حرف او بپريد متنفر است آن را جز قوانين خود قرار داده و خط قرمزي روي آن بکشيد. شايد سخت باشد ولي اگر آن را بنويسيد و روي آن تمرکز کنيد مي توانيد آن را حذف کنيد. حتما اين قوانين را بنويسيد و با خود به سفر ببريد.

تفريح و گردش به موقع

همه ي وقت تان را صرف حل کردن اختلافات نکنيد و بخشي از آن را به تفريح و گردش اختصاص دهيد. استراحت در ميان حل اختلافات مي تواند به حل شدن آن ها کمک شاياني کند. در ميان سفر به يک رستوران رمانتيک برويد، در کنار ساحل قدم بزنيد و يا هر کاري که هر دو دوست داريد انجام دهيد و از حل اختلافات زناشويي فاصله بگيريد.

ثبت و ادامه پيشرفت هاي سفر

راهکار و برنامه کاملي براي برگشت به خانه تدوين کنيد. ممکن است به پيشرفت هاي عالي در اختلافات زناشويي رسيده باشيد. اين پيشرفت ها را يادداشت کنيد تا در هنگام برگشت به خانه نيز همين روش را ادامه دهيد. اگر يک برنامه درست تدارک نبينيد اصلا بعيد نيست که بعد از برگشت دوباره همه مشکلات از نو ظاهر شوند. پس اين مرحله پاياني مهم ترين ثمره سفر است.

هشدار

فرزندان خود را به اين سفر نبريد. شايد فکر کنيد که بدون آن ها به شما خوش نمي گذرد ولي اين سفر دو نفره براي شما و فرزندانتان مفيد است، زيرا طلاق شما خيلي بيشتر به آن ها ضربه مي زند. مي توانيد آن را نزد پدر و مادر خود يا همسرتان بگذاريد. اين کار دو مزيت دارد. يکي اينکه فرزندان حرف زدن يا حتي درگيري شما نمي بينند و دوم اينکه ديگر نگراني به خاطر فرزندان نداريد.

نکته پاياني

ما به شما توصيه مي کنيم به مکان ها و شهر هايي برويد که تا به حال نديده ايد و همچنين مکان هايي را انتخاب کنيد که بيشتر بتوانيد با يکديگر تنها باشيد.


http://www.banounews.ir/fa/News/4292/حل-اختلافات-زناشويي-در-سفري-عاشقانه
بستن   چاپ