آریا بانو
مشاور وزیر کار و رفاه اجتماعی اعلام آمادگی کرد
تشکیل کارگروه مشترک با وزارت ورزش برای پوشش بیمه‌ای خدمات مشاوره ازدواج
سه شنبه 11 ارديبهشت 1397 - 16:09:18
بانو نیوز - مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی وزارت کار و رفاه اجتماعی از آمادگی برای تشکیل کارگروهی مشترک با وزارت ورزش و جوانان و مدیران مراکز مشاوره تخصصی ازدواج و خانواده برای بهره‌مندی از خدمات بیمه‌ای خبر داد.

به گزارش ایسنا، روزبه کردونی در نشست هم‌اندیشی با حضور مدیران مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده استان تهران که به میزبانی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران برگزار شد، گفت: مراکز مشاوره تخصصی ازدواج و خانواده که از وزارت ورزش و جوانان مجوز گرفته‌اند برند معتبر در مشاوره و ازدواج در کشور هستند و تا کنون اقدامات قابل تقدیری انجام داده‌اند.
وی با طرح این سوال که آیا امکان کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در کشور وجود دارد؟ افزود: پاسخ به اینگونه سوالات مبنای ما در سیاستگذاری‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است. هر الگوی موفق در حل آسیب‌های اجتماعی که از ابتدا تنها فقر، نابرابری، بیکاری، حاشیه نشینی، مهاجرت، مسائل هویتی، سرمایه اجتماعی و سست شدن بنیان خانواده را حل کند نادرست است. گاهی گمان می‌شود که برای مداخله و حل مشکلات کشور باید تمام این مسائل را از صفر حل کرد تا برای مثال شاهد کاهش میزان خودکشی در کشور باشیم.
مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه معاون ساماندهی امور جوانان در وزارت ورزش و جوانان به دلیل حضورش در شورای شهر پیشین اهل گفت‌وگو و تعامل است، اظهار کرد: برگزاری جلسه هم اندیشی بین مدیران مراکز مشاوره اقدام مثبتی بوده است و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی آمادگی تشکیل کارگروه مشترکی با وزارت ورزش و جوانان و مدیران مراکز مشاوره تخصصی ازدواج و خانواده را برای بهره‌مندی از خدمات بیمه‌ای دارد.
انتهای پیام

http://www.banounews.ir/fa/News/43425/تشکیل-کارگروه-مشترک-با-وزارت-ورزش-برای-پوشش-بیمه‌ای-خدمات-مشاوره-ازدواج
بستن   چاپ