آریا بانو
زنان شايسته مملکت را نيز ببينيد
سه شنبه 29 فروردين 1396 - 7:45:09 AM
ايرنا
شهيندخت مولاوردي دراين توئيت خود افزود: مثل دوره هاي قبل جور ديگران را اين بار با عصا کشيد تا پيامي را به همگان خصوصا مردان و مسئولان برساند که زنان شايسته اين مملکت را نيز ببينيد.
ازميان 137 زن داوطلب نامزدي انتخابات رياست جمهوري، اعظم طالقاني نماينده دوره اول مجلس شوراي اسلامي نيز به چشم مي خورد که وي با عصا براي ثبت نام در دوازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري به عنوان داوطلب به وزارت کشور رفت.
پرونده نام نويسي از داوطلبان انتخابات دوازدهمين دوره رياست جمهوري با ثبت نام هزار و 636 داوطلب بسته شد که 35 نفر آنان شناخته شده و داراي سوابق اجرايي يا سياسي هستند.
در پنج روز مهلت قانوني نام نويسي داوطلبان در دوازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري از سه شنبه بيست و دوم فروردين تا شنبه 26 فروردين ماه، قشرهاي مختلف مردمي به ستاد انتخابات کشور مراجعه کردند و خود را شايسته اين مسئوليت بزرگ پنداشتند اما همانطور که سخنگوي شوراي نگهبان اعلام کرد با توجه به اصل 115 و شرايط مندرج در قانون، بسياري از افرادي که در انتخابات رياست جمهوري نام نويسي کرده اند، احراز صلاحيت نخواهند شد.
همچنين از مجموع يک هزار و 636 داوطلب نامزدي در انتخابات رياست جمهوري، 137 نفر زن هستند.
دوازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري و پنجمين دوره انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا روز 29 ارديبهشت ماه به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار مي شود.

http://www.banounews.ir/fa/News/4448/زنان-شايسته-مملکت-را-نيز-ببينيد
بستن   چاپ