آریا بانو
قائم مقام وزیر کشور:
مدیران وزارت کشور حقوق شهروندی را پیگیری کنند
يکشنبه 16 ارديبهشت 1397 - 11:35:15
ایرنا - زن و خانواده
بانو نیوز - تهران - قائم مقام وزیر کشور با تاکید بر این که ذره ای نبایداز سیاست های دولت تدبیر و امید در این وزارتخانه عدول کرد، گفت: موظف هستیم که سیاست های دولت را پیاده کنیم و ملزم به پیگیری حقوق شهروندی به عنوان سیاست اصلی دولت هستیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، سید حسین هاشمی روز یکشنبه در نخستین نشست مدیران کل دفاتر امور زنان و خانواده استانداری ها در دولت دوازدهم افزود: وزارت کشور به دنبال الگوسازی و استفاده از تجربه استان های موفق برای دیگر استان ها است.
وی با بیان این که تبادل تجربیات در مدیریت می تواند برای حل مسایل کشور راهگشا باشد، خاطرنشان کرد: نباید کارها را توجیه کرد زیرا توجیه بدترین روش در مدیریت است بلکه باید به دنبال راه حل اجرایی بود.
قائم مقام وزیر کشور اظهار داشت: زنان ایرانی باید به توانمندی های خود اعتقاد و اعتماد داشته باشند زیرا هیچ وزارتخانه ای به اندازه وزارت کشور با مردم ارتباط مستقیم ندارد که در تمامی شئونات مردم کشور حضور داشته باشد.
وی با بیان این که بانوان در استان ها می توانند از ظرفیت های دهیاری ها، فرمانداری ها و استانداری ها برای بروز توانمندی های خود استفاده کنند، تاکید کرد: برای این که بتوانیم شهر، استان و کشور را اداره کنیم باید فراجناحی باشیم ، دکتر روحانی نیز به این موضوع اعتقاد داشته و در ترکیب اعضای دولت این موضوع نمایان است.
قائم مقام وزیر کشور ادامه داد: تندروی در هیچ جناحی جواب نمی دهد، چون دین اسلام دین اعتدال است یعنی تندروی و کندروی معنی ندارد و باید با همین دیدگاه اعتدال، به جلو حرکت کنیم و از تمامی ظرفیت های استان ها استفاده کرد.
هاشمی افزود: بخش بانوان در وزارت کشور، بخشی کلیدی است و باید به بانوانی که در استان ها دارای توانمندی قبول جایگاه بالا هستند، کمک کرد.
وی تصریح کرد: مبادا در دولت تدبیر و امید ذره ای از وظیفه ای خود عدول کنیم و موظف هستیم که سیاست های دولت را پیاده کنیم.
سیام*9103*1336

http://www.banounews.ir/fa/News/44571/مدیران-وزارت-کشور-حقوق-شهروندی-را-پیگیری-کنند
بستن   چاپ