آریا بانو
ورزش هایی برای سوزاندن چربی های شکم و پهلو
يکشنبه 16 ارديبهشت 1397 - 12:09:37
بانو نیوز - چربی های شکم و پهلو معمولا سخت تر از قسمت های دیگر بدن سوزانده می شوند. به همین منظور ورزش هایی آورده ام که برای سوزاندن چربی های شکم و پهلو باید آن ها را تمرین کنید. خودتان را برای یک ورزش سخت آماده کنید.
این ورزش ها تمام عضلات بدن را به کار می گیرند. قبل از شروع فراموش نکنید که با ورزش های هوازی خودتان را گرم کنید. بعد از تمرین هم حرکات کششی انجام دهید تا در روز بعد بدن درد نگیرید.
Bird Dog (هر طرف 20 مرتبه)
ورزش چربی شکم و پهلو
در حالت چهار دست و پا قرار بگیرید. زانوها را درست زیر باسن و دست ها را زیر شانه ها قرار دهید. عضلات شکم را درگیر کنید و ستون فقرات را صاف نگه دارید و تیغه شانه را به سمت باسن بکشید. پای چپ را بلند کنید و بکشید. به طور همزمان دست راست را هم بلند کنید و به موازات زمین بکشید. سر و گردن باید با هم در یک راستا باشند. دست و پا را پایین بیاورید و پای راست و دست چپ را بلند کنید.
Bodyweight Squats
ورزش چربی شکم و پهلو
پاها را به عرض شانه ها باز کنید. دست ها را پشت سر یا کنار سر قرار دهید. وزنتان را روی پاشنه پا بیندازید. زانوها را کمی خم کنید و باسن را به سمت زمین بکشید مثل این که می خواهید روی صندلی بنشینید. در تمام مراحل پشتتان را صاف نگه دارید. همینطور ادامه بدهید تا زمانی که در عضلات چهار سر ران احساس کشیدگی کنید. تا یک بشمارید. مراقب باشید زانوها از انگشت های پا جلوتر نزند. به حالت اولیه برگردید و دوباره تکرار کنید.
Clams (3 ست 10 مرتبه ای)
ورزش چربی شکم و پهلو
روی مت به سمت چپ دراز بکشید. با قرار دادن دست چپ روی زمین بالاتنه را از زمین جدا کنید. زانوها را کمی خم کنید و در حالی که پاها را به هم چسبانده اید زانوی چپ را بلند کنید. کمی مکث کنید و دوباره زانو را پایین بیاورید.
Crunches
ورزش چربی شکم و پهلو
روی زمین به پشت دراز بکشید و زانوها را 90 درجه خم کنید. دست ها را دو طرف سر قرار دهید. آرنج باید در راستای بدن باشد. به آرامی شانه ها را از روی زمین بلند کنید کمی مکث کنید و دوباره به حالت اولیه برگردانید.
dead bug (3 ست 10 مرتبه ای)
ورزش چربی شکم و پهلو
به پشت دراز بکشید. دست ها را به سمت سقف بلند کنید. زانوها را 90 درجه خم کنید. ساق پا باید در راستای سطح زمین قرار بگیرد. یکی از پاها را در همان حالت معلق به سمت جلو بکشید. کمی مکث کنید دوباره به حالت اولیه برگردانید و همین کارها را برای پای دیگر نیز تکرار کنید.
Double Crunches
ورزش چربی شکم و پهلو
روی زمین دراز بکشید. زانوها را 90 درجه بلند کنید. ساق پا باید در راستای سطح زمین باشد. دست ها را پشت سرتان قرار دهید و شانه ها را از روی زمین بلند کنید. عضلات شکمی را سفت کنید سرتان را به سمت زانوها ببرید و زانوها را به سمت سینه بکشید. کمی مکث کنید و دوباره به حالت اولیه برگردید.
Double Side Jackknifes (هر طرف 50 مرتبه)
ورزش چربی شکم و پهلو
روی زمین به طرف چپ دراز بکشید. دست چپ را روی زمین و دست راست را روی سرتان قرار دهید به طوری که آرنج به سمت بالا باشد. در حالی که بالاتنه را بلند می کنید پاها را از زمین جدا کنید. کمی مکث کنید و دوباره به پایین برگردید. در طول تمرین پاها و شانه ها نباید با زمین تماس داشته باشند.
Reverse Crunch
ورزش چربی شکم و پهلو
روی مت دراز بکشید. پاها را بکشید و دست ها را کنار بدن روی زمین قرار دهید. پاها را بلند کنید و زانوها را 90 درجه خم کنید. ساق پا باید در راستای زمین قرار بگیرد. هنگام دم باسن را از روی زمین بلند کنید و زانوها را تا جایی که می توانید به سمت سینه بکشید. کمی مکث کنید و هنگام بازدم به حالت اولیه برگردید.

http://www.banounews.ir/fa/News/44574/ورزش-هایی-برای-سوزاندن-چربی-های-شکم-و-پهلو
بستن   چاپ