آریا بانو
میشل اوباما: منتظر نباشید معجزه‌گری بیاید و ما را نجات دهد
دوشنبه 17 ارديبهشت 1397 - 09:52:46
ایسنا - زنان
بانو نیوز - همسر رییس جمهور پیشین آمریکا خطاب به جمعی از زنان اظهار کرد که انتظار نداشته باشند نامزدی معجزه‌گر بیاید و آمریکا را نجات دهد. او همچنین تصریح کرد که برنامه‌ای برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری ندارد.

به گزارش ایسنا،‌ به نقل از خبرگزاری فرانسه، میشل اوباما، همسر رییس جمهور پیشین آمریکا ضمن شرکت در کنفرانسی با عنوان " اجلاس زنان ایالات متحده" با استقبال گسترده مردم مواجه شد. حدود 5000 نفر که تقریبا تمام آن‌ها زنان بودند، در این کنفرانس شرکت کردند.
بانوی اول سابق آمریکا از زنان در خواست کرد که هر کجا که می‌توانند به نفع قدرت خود تلاش کنند. وی در این اجلاس اظهار کرد: مهم نیست چه کسی در انتخابات شرکت می‌کند. ما برای آمدن یک فرد خاص که بیاید و ما را نجات دهد، صبر نمی‌کنیم. ما به اوباما رای دادیم و او به نژادپرستی پایان نداد.
همسر باراک اوباما، رییس جمهور سابق آمریکا همچنین از جوانانی که علیه خشونت با اسلحه در تیراندازی دبیرستانی در فلوریدا دست به اعتراض زدند، تقدیر کرد. در این تیراندازی 17 تن از دانش‌آموزان و پرسنل مدرسه جان خود را از دست دادند.
از دیگر افرادی که در این اجلاس سخنرانی کردند، می‌توان به جین فوندا، بازیگر بنام هالیوود و چد تن از فعالان اجتماعی آمریکا اشاره کرد.
انتهای پیام

http://www.banounews.ir/fa/News/44623/میشل-اوباما--منتظر-نباشید-معجزه‌گری-بیاید-و-ما-را-نجات-دهد
بستن   چاپ