آریا بانو
اقبال «خندوانه» در غیاب «دورهمی» و بازگشت «جناب‌خان»
دوشنبه 17 ارديبهشت 1397 - 12:44:23
بانو نیوز -
طبق اعلام شبکه نسیم و همچنین سازندگان «خندوانه»، پخش این برنامه از 26 اردیبهشت ماه و در شب‌های رمضان قطعی شده است.
به گزارش ایسنا، اولین قسمت از فصل پنجم برنامه «خندوانه» از هفته پایانی اردیبهشت ماه با طراحی و اجرای رامبد جوان از شبکه نسیم پخش خواهد شد.
به گفته رامبد جوان کارگردان و مجری خندوانه در حال حاضر روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه برای پخش این برنامه در نظر گرفته شده است.
جوان پیش از توضیح داده است، ما قول داده بودیم «خندوانه» را فروردین ماه به آنتن تلویزیون برسانیم اما واقعیت این است که آنقدر کار داشتیم که نشد. از تهیه جا تا دکور جدید و غیره. اما قول می‌دهیم از 26 اردیبهشت ماه به آنتن برسیم.
بر این اساس «خندوانه» تا ایام محرم پخش می‌شود و پس از محرم و صفر نیز مجددا روی آنتن خواهد رفت.
دکور جدید «خندوانه» در بلوار ارتش ساخته شده است. علاقه‌مندان به عروسک جناب خان نیز می‌توانند در سری پنجم این برنامه شاهد حضور این عروسک باشند.
جناب خان در فصل دو و سه این برنامه حضور داشت اما اختلافات مالی میان سازندگان خندوانه و صاحب عروسک، باعث شد تا جناب خان در فصل چهار خندوانه حضور نداشته باشد.
رامبد جوان در نبود جناب خان مطرح کرده بود: ما هیچگاه دوست نداشتیم که جناب‌ خان از «خندوانه» برود و تلاشمان را هم کردیم که نرود. بدیهی است که دلم می‌خواست جناب‌ خان همیشه بماند، اما نشد. در این ماجرا کمی لجبازی و کمی محاسبات غلط دخیل بود. به هر حال آغوش من همیشه برای جناب خان باز است و بارها مذاکراتی در این خصوص صورت گرفته و هنوز امیدواریم که موافقت صورت بگیرد و امیدواریم در فصل جدید خندوانه جناب خان حضور داشته باشد.
پس از استقبال رامبد جوان از حضور جناب خان در خندوانه و همچنین برگزاری مذاکرات مختلف، نتایج به سمت تفاهم و یکدلی حرکت کرد.
اما در شرایطی که به نظر می‌رسد «جناب‌ خان» روزنه امیدی برای بازگشت «خندوانه» به روزهای اوج خود باشد، این احتمال نیز داده می‌شود که بعد از حواشی ایجادشده، شاید این عروسک نتواند آن محبوبیت سابق را به دست آورد.
این در حالی است که اتمام برنامه مهران مدیری ـ دورهمی ـ و خالی شدن آنتن شبکه نسیم از شوهای تلویزیونی گفت‌وگو محور، این احتمال را هم پررنگ می‌کند که برنامه رامبد جوان حداقل در قسمت‌های ابتدایی در جذب مخاطب موفق باشد و ادامه این موفقیت، منوط به عملکردی است که سازندگان در پیش می‌گیرند.


http://www.banounews.ir/fa/News/44636/اقبال-«خندوانه»-در-غیاب-«دورهمی»-و-بازگشت-«جناب‌خان»
بستن   چاپ