آریا بانو
جام ملت های فوتسال زنان آسیا؛
سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان:کار دشواری در دیدار نهایی داریم
پنجشنبه 20 ارديبهشت 1397 - 18:28:15
بانو نیوز - تهران- سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان ایران پس از پیروزی برابر ویتنام گفت: تمام تمرکز تیم کسب پیروزی در این دیدار بود اما باید بگویم در دیدار نهایی کار سختی پیش رو خواهیم داشت.

به گزارش ایرنا از فدراسیون فوتبال، شهرزاد مظفر با اشاره به بازی درخشان شاگردانش در نیمه نخست، افزود: نیمه اول یک شروع خوب برای ما بود و درخشان نیز به پایان رسید.
وی افزود: در شروع بازی برنامه ما این بود که ویتنام را تحت فشار قرار دهیم. خوشبختانه بازیکنان در این دیدار برنامه های کادر فنی را نکته به نکته به مرحله اجرا گذاشته و در نیمه اول سرانجام به گل رسیدیم.
سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان با بیان اینکه برای ما تفاضل گل در این دیدار اصلا اهمیت نداشت و تنها پیروزی برایمان مهم بود، اظهار داشت: خوشبختانه با اجرای تمامی فرامین کادر فنی از سوی بازیکنان به این مهم رسیدیم و از این موضوع خوشحالیم.
مظفر درباره تیم فوتسال بانوان ویتنام نیز گفت: ویتنام تیم خوبی است آنان برای جبران گل خورده در نیمه دوم به بازی پاور پلی روی آوردند اما بازیکنان ما هیچ اشتباهی نکرده و در این نیمه نیز گلزنی کردیم.
سیستم پاور پلی در فوتسال به بیرون کشیدن دروازه بان و اضافه کردن یک بازیکن به تیم گفته می شود.
سرمربی تیم ملی فوتسال در پایان گفت: این بهترین بازی برای ایران و بهترین عملکرد بازیکنانمان بود. ما اکنون باید پیروزی محقق شده برابر این تیم را به فراموشی بسپاریم و به فینال فکر کنیم. هدف ما موفقیت در فینال دومین دوره از رقابت های قهرمانی فوتسال بانوان آسیا است.
جام ملت های فوتسال زنان اسیا به میزبانی تایلند در این کشور درجریان است.
فوتسالیست های زن کشورمان در دیدار نهایی این رقابت ها با برنده دیدار تیم های تایلند و ژاپن روبه رو خواهند شد.
ورزشی.**9144*2017

http://www.banounews.ir/fa/News/44834/سرمربی-تیم-ملی-فوتسال-بانوان-کار-دشواری-در-دیدار-نهایی-داریم
بستن   چاپ