آریا بانو
پس از کسب مقام قهرمانی آسیا صورت گرفت؛
تبریک «کی روش » و شاگردانش به بانوان فوتسالیست ایران
شنبه 22 ارديبهشت 1397 - 18:05:51
بانو نیوز - تهران - «کارلوس کی روش» سرمربی تیم ملی فوتبال ایران و شاگردانش، قهرمانی تیم فوتسال بانوان کشورمان در مسابقات آسیایی را تبریک گفتند.

به گزارش ایرنا، تیم ملی فوتسال بانوان ایران، عصر امروز (شنبه) با برتری 5 بر 2 مقابل ژاپن برای دومین دوره متوالی به عنوان نخست مسابقات قهرمانی قاره کهن دست یافت.
پس از این موفقیت، کی روش، اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران، قهرمانی تیم ملی فوتسال زنان را تبریک گفتند.
در این پیام آمده است: کسب عنوان نخست رقابت‌های قهرمانی آسیا، بار دیگر استعداد جوانان ایرانی را اثبات کرد. دختران ایران در میان تیم‌های برتر آسیا، با دومین قهرمانی قاره‌ای نشان دادند که می‌توانند حرف‌های زیادی در آینده در سطح جهانی داشته باشند. باید قدردان این استعداد بود و شرایط را برای پیشرفت هر چه بیشتر آنها فراهم کرد.
همچنین «مهدی تاج» رئیس فدراسیون فوتبال نیز در پیامی جداگانه این موفقیت را تبریک گفت.
وی در پیام خود آورده است: در روزهای میانه بهاران خجسته سال 1397، قهرمانی بانوان رشید گستره ایران زمین، حلاوت دیگری به جامعه فوتبال کشور افزون کرد.
هرچه از آوردگاه تایلند در روزهای گذشته مخابره شد؛ به تمامی در خاطر خانواده ورزش به نیکی به ثبت رسید و تیم طلایی ایران را به تاریخ الصاق کرد.
اینجانب ضمن تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال بانوان ایران به عموم مردم کشورمان، جامعه فوتسال و فوتبال کشور و همچنین بانوان ورزشکار، از تلاش صادقانه کادر مدیریتی و فنی شایسته این تیم و همچنین تک تک بازیکنان متعصب آن کمال تشکر را دارم و برای آنها آرزوی بهترین ها را از درگاه باریتعالی خواهانم.
ورزشی**3783**1597

http://www.banounews.ir/fa/News/44917/تبریک-«کی-روش-»-و-شاگردانش-به-بانوان-فوتسالیست-ایران
بستن   چاپ