آریا بانو
مادرانه و دخترانه در نمایشگاه قرآن
يکشنبه 23 ارديبهشت 1397 - 09:27:43
ایرنا - زن و خانواده
بانو نیوز - تهران- مدیر کمیته زنان و خانواده بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از برگزاری برنامه هایی همچون مادرانه و دخترانه در نمایشگاه امسال خبر داد.

به گزارش روز یکشنبه خبرنگار معارف ایرنا از معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، هاجرخاتون قدمی جویباری گفت: برنامه های کمیته زنان و خانواده بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن در دو بخش زنان و خانواده و شامل زیربخش­های دخترانه، زنانه، همسرانه، تحکیم خانواده و تربیت کودک خواهد بود.
وی افزود: بخش دخترانه شامل برنامه­ای با عنوان رویش است که با دعوت از بانوان تازه مسلمان و دعوت از دخترانی که به­واسطه نور قرآن مسیر زندگی­شان تغییر کرده، به معرفی آن ها خواهیم پرداخت.
قدمی جویباری اضافه کرد: برنامه­ای با عنوان بانوان قرآن­پژوه در بخش زنان خواهیم داشت که با نمایش ٢٠ تابلو از بانوان مفسر و قرآن­پژوه در طی تاریخ همراه خواهد بود و در برنامه سفیران نور نیز از ١٤ بانویی که سفیر ارزش­های دینی و قرآنی در ایران و خارج از کشور هستند، تجلیل می شود.
وی از برگزاری کارگاه های آموزشی با حضور بانوانی هنرمند در رشته­های خوشنویسی، تذهیب، قلم­زنی و تصویرگری خبر داد و گفت: در بخش مادرانه برنامه ای با عنوان لبخند مادر خواهیم داشت تا به مادران و بانوان باردار بر پایه آموزه­های قرآن و روایات مشاوره داده شود.
به گفته قدمی جویباری در بخش تحکیم خانواده برنامه­ای با عنوان یک لحظه گفت و گو برگزار می شود که با حضور کارشناس به مسائل خانواده و چالش­های مخاطبان پرداخته می شود و «لبخند خانواده» با موضوع مشاوره خانوادگی و «طنز شب شعر خانواده» با حضور شاعران طنزپرداز از دیگر برنامه های این بخش است.
بیست و ششمین نمایشگاه بین ­المللی قرآن کریم از ٢٩ اردیبهشت ماه مصادف با سومین روز از ماه مبارک رمضان در مصلای امام خمینی (ره) آغاز خواهد شد.
فراهنگ**1003**1055

http://www.banounews.ir/fa/News/44955/مادرانه-و-دخترانه-در-نمایشگاه-قرآن
بستن   چاپ