آریا بانو
بیشترین واحدهای مسکونی کمیته امداد تهران به مددجویان کدام شهرستانها واگذار شد؟
يکشنبه 23 ارديبهشت 1397 - 09:59:12
بانو نیوز - مدیرکل کمیته امداد استان تهران از واگذاری ٣٩6 واحد مسکونی به مددجویان استان تهران در سال گذشته خبر داد.

محسن ولیئی در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن ارائه گزارشی از واگذاری و تعمیر واحدهای مسکونی مددجویان در سال گذشته، گفت: ٣٩6 واحد مسکونی شامل 326 واحد مسکونی شهری و 70 واحد مسکن روستایی در سال 96 به مددجویان در استان تهران واگذار شده است.
وی با اشاره به شهرستانهایی که بیشترین تعداد تحویل واحد مسکونی به مددجویان را داشتهاند افزود: شهرستان‌های بهارستان با 65 واحد، پردیس با 30 و شهریار با 20 واحد بیشترین واگذاری را به خود اختصاص دادند.
مدیرکل کمیته امداد استان تهران ادامه داد: علاوه بر واگذاری این واحدها، برای 1654 واحد مسکونی دیگر نیز تعمیرات جزئی و کلی انجام شده است که شهرستان‌های اسلامشهر با 163، بهارستان 144 و شهریار 142 مورد بیشترین تعمیرات را داشته اند.
ولیئی با تاکید براینکه تهیه مسکن مددجویان تحت حمایت یکی از اولویتهای این نهاد است، اظهار کرد: در استان تهران برای امور مسکن مددجویان11 میلیارد تومان هزینه شده است.
وی افزود: از این مبلغ شش میلیارد و 700 میلیون تومان برای خرید و یا احداث واحدهای مسکونی شهری و روستایی و چهار میلیارد و 425 میلیون تومان برای تعمیرات هزینه شده است.
مدیرکل کمیته امداد استان تهران به واحدهای مسکونی نیمه تمام مسکن مهر اشاره کرد و گفت: مقرر شده است 50 هزار مسکن مهر نیمه تمام به کمیته امداد و بهزیستی واگذار شود تا با تکمیل آنها به مددجویان تحویل داده شود اما تاکنون سهمیه استان تهران از این تعداد مشخص نشده است.
انتهای پیام

http://www.banounews.ir/fa/News/44960/بیشترین-واحدهای-مسکونی-کمیته-امداد-تهران-به-مددجویان-کدام-شهرستانها-واگذار-شد؟
بستن   چاپ