آریا بانو
تقدیر بسیج ورزشکاران از بانوان فوتسالیست
يکشنبه 23 ارديبهشت 1397 - 20:07:10
بانو نیوز - تهران - سازمان بسیج ورزشکاران با صدور بیانیه ای، قهرمانی تیم ملی فوتسال زنان ایران در مسابقات جام ملت‌های آسیا را تبریک گفت.

به گزارش ایرنا، این سازمان روز یکشنبه با صدور بیانیه ای اعلام کرد: پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران بار دیگر مقتدرانه بر فراز قاره کهن به اهتزار درآمد و بانوان شیردل، فهیم و محجوب کشورمان برای دومین بار، جام قهرمانی فوتسال آسیا را بالای سر بردند.
این سازمان ادامه داده است: این افتخارآفرینی بازهم یاوه گویی بدخواهان ایران را نقش بر آب کرد و جهانیان مشاهده کردند نظام جمهوری اسلامی نه تنها مانعی بر سر راه پیشرفت بانوان محترم کشورمان نیست، بلکه زمینه های رشد و مدال آوری آنان را بیش از پیش فرآهم کرده است.
سازمان بسیج ورزشکاران کشورر با اشاره به اینکه این قهرمانی تنها بخشی از درخشش بانوان فوتسالیست کشورمان بود، چرا که آنان توانستند مدال پهلوانی را نیز بر گردن خود بیاویزند و بر سکوی افتخار حیا و عفت بایستند، افزوده است: پاییندی به آموزه های دینی و ایرانی همچون داشتن حجاب کامل اسلامی و خودداری کاپیتان تیم ملی فوتسال بانوان از دست دادن با مسئول مسابقات، شیرینی قهرمانی در آسیا را دو چندان کرد تا این اتفاق زمینه ساز گسترش ورزش بانوان همراه با پایبندی به اصول دینی و میهنی ما باشد.
سازمان بسیج ورزشکاران در خاتمه آورده است: این پهلوانی و قهرمانی را به تمام بازیکنان تیم ملی فوتسال بانوان، کادر فنی، مسئولین و مردم شریف ایران تبریک می گوید و کسب موفقیت های بیشتر را برای آنان آرزو می کند.
بانوان فوتسالیست کشورمان روز گذشته در فینال جام ملت های آسیا برابر تیم ژاپن صف آرایی کردند و این تیم را با نتیجه 5 بر 2 شکست دادند و برای دومین بار پیاپی عنوان قهرمانی آسیا را از آن خود کردند.
ورزشی**9144**1597

http://www.banounews.ir/fa/News/45014/تقدیر-بسیج-ورزشکاران-از-بانوان-فوتسالیست
بستن   چاپ