آریا بانو
اعضای تیم ملی یک و دو نفره بانوان بدمینتون انتخاب شدند
دوشنبه 24 ارديبهشت 1397 - 20:05:36
بانو نیوز - تهران - مسابقات انتخابی تیم ملی بدمینتون بزرگسالان بانوان در روزهای 23 و 24 اردیبهشت ماه جاری در محل کمپ این فدراسیون در تهران برگزار و نفرات برتر انتخاب شدند.

به گزارش ایرنا از فدراسیون بدمینتون، در پایان مسابقات انتخابی تیم ملی بدمینتون بزرگسالان بانوان، ثریا آقائی از تهران در قسمت یک نفره و ستایش عبدالکریمی و هاله همدانچی از تهران در قسمت دونفره به مقام قهرمانی دست یافتند.
دیدار مرحله پایانی این رقابتها در قسمت یک نفره بانوان بین ثریا آقائی از تهران و یگانه کرمانی از اصفهان برگزار شد که این دیدار در پایان با نتیجه 3 بر صفر به سود ثریا آقائی خاتمه یافت و وی به مقام قهرمانی دست یافت.
یگانه کرمانی از اصفهان دوم شد و یسری بیگی از اصفهان به مقام سوم قسمت یک نفره دست یافت.
در دیدار نهایی مسابقات دونفره بانوان، تیم دونفره هاله همدانچی و ستایش عبدالکریمی از تهران به مصاف تیم دونفره پگاه کامرانی و صفورا زمانلو از سمنان رفت که این دیدار در پایان با نتیجه 3 بر یک به سود تیم دونفره هاله همدانچی و ستایش عبدالکریمی از تهران خاتمه یافت و آنان به مقام قهرمانی دست یافتند.
تیم دونفره پگاه کامرانی و صفورا زمانلو از سمنان دوم شد و تیم دونفره نازنین زمانی و یگانه تفریشی از تهران به مقام سوم دست یافت.
مسابقات انتخابی تیم ملی بدمینتون بانوان بزرگسالان کشور در روزهای 23 و 24 اردیبهشت ماه جاری با شرکت بازیکنان منتخب از استان های مختلف کشور در محل کمپ این فدراسیون در تهران برگزار شد.
ورزشی**9129**1597

http://www.banounews.ir/fa/News/45101/اعضای-تیم-ملی-یک-و-دو-نفره-بانوان-بدمینتون-انتخاب-شدند
بستن   چاپ