آریا بانو
معاون امور استانهای سازمان تامین اجتماعی:
تکریم بیمه شدگان و بازنشستگان از مهمترین اولویت‌های سازمان تامین اجتماعی است
سه شنبه 25 ارديبهشت 1397 - 12:23:35
بانو نیوز - معاون امور استانهای سازمان تامین اجتماعی گفت: تکریم بیمه شدگان و بازنشستگان از مهمترین اولویت های این سازمان است و به این موضوع بیشترتوجه کنیم.

به گزارش ایسنا، مهندس قائم موهبتی در همایش سراسری مدیران سازمان تامین اجتماعی در تهران که به منظور تبیین برنامه‌های سال ٩٧ و تبادل موافقت نامه‌های برنامه و بودجه سال جاری استانها برگزار می‌شود، افزود: مدیران ستاد و استان‌ها به واحدهای اجرایی سرکشی کنند و از وضعیت خدمت رسانی به مردم آگاه شوند و نظرات مردم را بشنوند.
وی با بیان اینکه برای بهبود رویه‌ها و تسهیل امور مردم پیگیری بیشتری داشته باشیم، اظهار کرد: از کاستی‌های احتمالی آگاه باشیم و برای بهسازی امور و ارتقای خدمت رسانی به بیمه شدگان ، بازنشستگان و مستمری بگیران و کارفرمایان تلاش کنیم.
موهبتی با اشاره به اینکه این همایش به مدت دو روز برگزار می شود و امیدواریم به اهداف تبیین شده برسیم، گفت: برنامههای سازمان تامین اجتماعی برای سال 97 در این همایش تشریح خواهد شد و همراستایی و همسویی استانها در این همایش پیگیری میشود.
وی گفت: ٧٦برنامه عملیاتی سازمان تامین اجتماعی مربوط به حوزه معاونت امور استانهای این سازمان است.
به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، معاون امور استان های سازمان تامین اجتماعی افزود: پنلهای تخصصی درمانی و بیمهای در این همایش برگزار خواهد شد و در روز دوم همایش نیز پنل عمومی برگزار و به پرسشهای مدیران استانی پاسخ داده میشود.
وی اظهار کرد: در پایان همایش نیز موافقت نامههای برنامه و بودجه سال جاری سازمان تامین اجتماعی مبادله میشود.
انتهای پیام

http://www.banounews.ir/fa/News/45135/تکریم-بیمه-شدگان-و-بازنشستگان-از-مهمترین-اولویت‌های-سازمان-تامین-اجتماعی-است
بستن   چاپ