آریا بانو
سلحشوری :
صدا وسیما باید پژواک صدای مردم باشد
سه شنبه 25 ارديبهشت 1397 - 12:50:03
بانو نیوز - تهران- رییس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی با انتقاد از پخش نشدن بازی های فوتسال زنان ایرانی در مسابقات آسیایی گفت : صدا وسیما باید انعکاس صدای مردم باشد ولی شاهدیم که این رسانه رقابت‌ های ورزشی بانوان را پوشش نمی ‌دهد.

پروانه سلحشوری روزسه شنبه در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا افزود : زنان ایرانی در مسابقات فوتسال آسیا ثابت کردند که حتی با فرصت‌های محدود و نابرابر هم می توانند موفق باشند و این موضوع که نشان از عزم بالای آنان دارد باید مورد تقدیر واقع شود.
وی اظهار داشت : زنان ایرانی که با امکانات محدود و موانع متعدد در مسابقات آسیایی و جهانی درخشیدند و نام ایران را با همت بلندشان بر سر زبان انداختند، نشان دادند که بسیار توانمند هستند.
رییس فراکسیون زنان مجلس ادامه داد: ای ‌کاش کمی تنگ‌نظری‌ها را کنار بگذاریم و به دختران و زنان باغیرت کشور بهای بیشتری دهیم و به ابتدایی‌ترین حقوقشان احترام بگذرانیم تا هم شاهد رشد و شکوفایی بیشتر آنها باشیم و هم نشاط و آرامش را هدیه دهیم.
سلحشوری افزود: امیدواریم رسانه ملی با اتخاذ سیاست های مناسب و پخش زنده مسابقات آنها را همراهی کند چرا که پخش زنده مسابقات فوتسال زنان از صدا و سیما به شکوفایی این رشته و ایجاد انگیزه و افزایش اعتماد به نفس بانوان ورزشکار کمک می کند.
تیم فوتسال بانوان ایران با برتری مقتدرانه پنج بر دو مقابل ژاپن برای دومین دوره متوالی به مقام نخست رقابت های فوتسال قهرمانی آسیا دست یافت.
دیدار پایانی سومین دوره رقابت های فوتسال قهرمانی زنان آسیا، بین تیم های ملی ایران و ژاپن در شهر «بانکوک» تایلند برگزار شد و تیم ایران با ارائه نمایشی خیره کننده در نیمه دوم به پیروزی 5 - 2 رسید و سرود قهرمانی سر داد.
اعضای تیم ملی فوتسال بانوان امروز به تهران بازگشتند.
سیام**9121

http://www.banounews.ir/fa/News/45140/صدا-وسیما-باید-پژواک-صدای-مردم-باشد
بستن   چاپ