آریا بانو
برترین های انتخابی بدمینتون دختران ایران معرفی شدند
چهارشنبه 26 ارديبهشت 1397 - 18:53:00
بانو نیوز - تهران- مسابقات انتخابی تیم بدمینتون جوانان بانوان ایران در کمپ تیم های ملی برگزار شد و پریا اسکندی در قسمت یک نفره و یگانه تفریشی و نازنین زمانی در قسمت دو نفره به مقام قهرمانی دست یافتند.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از فدراسیون بدمینتون، مسابقات انتخابی تیم بدمینتون جوانان بانوان کشور در روزهای 25 و 26 اردیبهشت ماه جاری در محل کمپ این فدراسیون در تهران برگزار شد و در پایان این رقابت ها، پریا اسکندری از تهران در قسمت یک نفره دختران و یگانه تفریشی و نازنین زمانی از تهران در قسمت دونفره دختران به مقام قهرمانی دست یافتند.
در قسمت یک نفره این رقابت ها و در دیدار نهایی پریا اسکندری از تهران به مصاف نصیم صفائی از تهران رفت که این دیدار در پایان به سود پریا اسکندری خاتمه یافت و وی به مقام قهرمانی قسمت یک نفره دست یافت. رومینا تاجیک از تهران نیز به مقام سوم رسید.
در قسمت دو نفره این رقابتها و در دیدار نهایی تیم دو نفره یگانه تفریشی و نازنین زمانی از تهران به مصاف تیم دونفره درسا یاوری وفا و ساره امینیان از تهران رفتند که این دیدار در پایان به سود تیم دونفره یگانه تفریشی و نازنین زمانی به پایان رسید.
تیم دونفره ملیکا محمدی و شبنم شاداب از سمنان به مقام سوم مشترک دست یافت.
** برگزاری نشست هماهنگی رقابتهای لیگ برتر و دسته اول بدمینتون باشگاههای کشور
نشست هماهنگی رقابت های لیگ برتر و دسته اول بدمینتون باشگاه های کشور در قسمت بانوان و آقایان امروز (چهارشنبه) با حضور فریبا مددی نایب رییس بانوان، علی موذن دبیر فدراسیون، ابوالفضل مهاجر بختیاری مشاوره عالی فدراسیون، مصطفی عرب مسئول سازمان لیگ و نمایندگان باشگاه ها در محل این فدراسیون برگزار شد.
براساس توافق انجام شده رقابت های لیگ دسته اول در قسمت آقایان و بانوان به طور متمرکز برگزار خواهد شد .
تاریخ برگزاری رقابت های لیگ برتر در قمست بانوان و آقایان از مرداد ماه و تاریخ برگزاری رقابت های لیگ دسته اول درقسمت بانوان و آقایان از شهریور ماه تعیین شد.
** اولین نشست کمیته داوران فدراسیون بدمینتون
اولین نشست کمیته داوران فدراسیون بدمینتون نیز در سال جاری امروز (چهارشنبه) با حضور فریبا مددی نایب رییس کمیته بانوان، علی موذن دبیر و ابوالفضل مهاجر بختیاری رییس کمیته داوران فدراسیون بدمینتون و اعضای این کمیته در محل فدراسیون برگزار شد.
فریبا مددی در این نشست گفت: تلاش داوران در امر قضاوت صحیح، باعث افزایش انگیزه بازیکنان در میادین خواهد شد.
علی موذن دبیر فدراسیون بدمینتون نیز ضمن تشکر و قدردانی از حضور اعضای کمیته داوران، برخورداری آنها از دانش روز این رشته را از مهمترین ویژگی های کمیته داوران برشمرد.
پس از آن ابوالفضل مهاجر بختیاری رییس کمیته داوران گزارشی از فعالیت های داوران در سال 1396 را ارایه و همچنین برنامه های کمیته داوران فدراسیون در سال جاری را تشریح کرد.
در پایان این نشست، اعضای کمیته داوران فدراسیون بدمینتون نقطه نظرات خود را بیان کردند که مهم ترین آنها برنامه ریزی در زمینه ارتقاء سطح داوران، کارگاه تربیت مدرس داوران، کلنیک داوری و نحوه ارزیابی داوران جهت حضور در مسابقات آسیایی و بین المللی بود.
ورزشی**9129**1597

http://www.banounews.ir/fa/News/45229/برترین-های-انتخابی-بدمینتون-دختران-ایران-معرفی-شدند
بستن   چاپ