آریا بانو
پژمان جمشیدی: فوتبالیست ها هم به بازیگری من شک داشتند
جمعه 28 ارديبهشت 1397 - 22:18:36
بانو نیوز -
پژمان جمشیدی در خصوص واکنش فوتبالیست ها در خصوص بازیگری اش به «کافه تماشا» گفت: فوتبالیست ها هم مثل بقیه مردم ابتدا با شک به بازیگری من نگاه می کردند، من تمام تلاشم را می کنم که بازی ام مورد استقبال مردم قرار بگیرد و همه اقشار با آثار من ارتباط برقرار کنند.
وی در خصوص حضور نامش در فهرست کاندیداهای سمیرغ بهترین بازیگری مرد جشنواره فیلم فجر تاکید کرد: با شنیدن این خبر تشویق شدم، اما این مسئله همه چیز نبود،من برای موفق شدن هنوز مسیری طولانی را پیش رو دارم و امیدوارم که بتوانم این روند را ادامه بدهم.
وی ادامه داد: هدف من این است که مردم بازی هایم را دوست داشته باشند و اگر اتفاق بهتری هم در این مسیر افتاد، خوشحالتر می شوم.برای من افتخار است که از زمانی که خودم را شناختم، مورد لطف مردم بوده ام و به جرات می توانم بگویم اگر همین الان هم بمیرم از این منظر آرزویی ندارم.
جمشیدی در خصوص حضور در فیلم «ما همه با هم هستیم» کمال تبریزی اظهار کرد: خوشحالم که به عنوان یکی از اعضای گروه بازیگری فیلم «ما همه با هم هستیم» در این پروژه حضور دارم و مفتخرم که در فیلم آقای تبریزی بازی می کنم، آقای تبریزی یکی از کارگردانان بزرگ تاریخ سینمای ما است.
بازیگر فیلم «تگزاس» درباره حضورش در فیلم که در کشور بزریل تولید شده است، ادامه داد: بر خلاف تصوری که مردم دارند بر این اساس که تولید فیلم در کشوری غیر از این تفریح است، تگزاس سختی های خاص خودش را داشت و فیلم با ساعات کاری طولانی و به صورت بسیار فشرده تولید شد.

http://www.banounews.ir/fa/News/45315/پژمان-جمشیدی--فوتبالیست-ها-هم-به-بازیگری-من-شک-داشتند
بستن   چاپ