آریا بانو
اشرف بروجردي: انديشه آغاز کنندگان تخريب ها ، ناديده گرفتن کرامت انساني است
چهارشنبه 20 ارديبهشت 1396 - 1:48:58 PM
ايرنا
اشرف بروجردي روز چهارشنبه در حاشيه کنفرانس خبري رئيس کميته زنان ستاد انتخاباتي حسن روحاني در جمع خبرنگاران ابراز اميدواري کرد که اين راهي که شروع شده است ، ادامه يابد تا نتيجه اي مطلوب ، همراه با عزت و سربلندي براي کشور مشاهده شود.
وي ادامه داد: اين دوره که اين همه تخريب در آن وجود دارد ، وقتي شروع شد که عقلانيت به فراموشي سپرده شد چون کساني بر بال احساسي مردم سوار شدند و موضوعاتي تهييجي را بيان کردند.
رئيس ستاد زنان ستاد مرکزي تبليغاتي حسن روحاني گفت: بايد مبنا را بر صدق گفتار قرار دهيد و وقتي معتقد هستيد انسان داراي کرامت است، پس بايد کرامت انساني رعايت شود.
وي ادامه داد: وقتي ديگران را متهم مي کنيد نشان دهنده اين است که باور ديني خوب شکل نگرفته است.
بروجردي افزود: هرکس اخلاق مدارا باشد محبوب تر است و مي تواند ادعا کند که کرامت انساني را رعايت مي کند.
وي اظهارکرد: امروزه بحث تضييع حقوق و تخريب رواج يافته است و يکي از دلايل آن نداشتن داشته هاي خود فرد است و دوم اينکه رسيدن به قدرت براي خيلي ها نقطه هدف است و اگر کسي اينگونه باشد سعي بر تخريب مي کند اما نقطه هدف ما اين است که ما مي خواهيم جامعه مان رشد يابد.
بروجردي افزود: اينها يا خودشان کمبود دارند يا نمي توانند ديگري را در قدرت ببيند و يا خودشان را در حاشيه مي بينند.
وي اضافه کرد: اصل مسلم ديني اين است که کسي که برتر است بايد حاکم باشد نه کسي که سعي مي کند خودش را برتر بداند.
بروجردي افزود: در برخوردهايي که صورت مي گيرد خيلي از واقعيت ها بيان نمي شود اگر کسي مطلبي را بيان کند بايد واقعيت ملاک آنها باشد.
وي گفت:نياز يک جامعه براي رشد وحدت نظر، آرامش، طمانينه و سکون است و براي اين است که فرصت داشته باشيم خوب فکر کنيم و آزادي را تجربه کنيم.
وي ادامه داد: چرا يک فرد خودش را در جايگاهي قرار دهد که براي ديگران تعيين تکليف کند.
بروجردي ادامه داد: روحاني با همه فشارها سعي کرد فضاي انتخاب بهترين و آزاد را ترويج دهد و اين باعث مي شود جامعه دچار آرامش باشد و تنش نداشته باشد چون نياز جامعه است.
رئيس ستاد زنان ستاد مرکزي حسن روحاني گفت: البته کساني که ديگران را تخريب مي کنند اين را بايد بدانند که در تخريب صداي حقيقت ناشنيده مي شود.

http://www.banounews.ir/fa/News/4588/اشرف-بروجردي--انديشه-آغاز-کنندگان-تخريب-ها-،-ناديده-گرفتن-کرامت-انساني-است
بستن   چاپ