آریا بانو
براي پيگيري مطالباتمان در انتخابات شرکت کنيم
يکشنبه 24 ارديبهشت 1396 - 1:49:57 PM
ايسنا

اطهره نژادي افزود: زنان چه در جايگاه دختر، چه مادر و چه همسر نقش محوري در خانواده دارند و آنان همواره در تصميم‌گيري‌هاي خانواده نقش اساسي داشته‌اند. در مرحله حساس انتخابات هم مي‌توانند به ترغيب ساير اعضاي خانواده براي حضور در اين عرصه و راي دادن بسيار کمک کنند.

وي درباره تشويق مردم به ويژه زنان براي شرکت در انتخابات گفت: زنان نيمي از جمعيت کشور را تشکيل مي‌دهند و راي دادن آنها را در اين مرحله مي‌تواند بسيار بر آينده زنان و جايگاه آنان در کشور تاثير بگذارد. سياست‌هاي دولت مي‌تواند زنان را به سمت خانه‌نشين شدن سوق دهد يا ضمن توجه به نقش‌هاي محوري زنان در خانواده زمينه مشارکت آنان را عرصه‌هاي مختلف اقتصادي،اجتماعي،فرهنگي و سياسي جامعه فراهم کند.

معاون برنامه‌ريزي و هماهنگي معاونت امور زنان و خانواده نهاد رياست جمهوري تاکيد کرد: اگر امروز با راي خود در انتخابات مشارکت نکنيم، فردا نمي‌توانيم انتظار برآورده شدن مطالباتمان را داشته باشيم. به طور قطع راي تک تک ما در سرنوشت انتخابات تاثيرگذار خواهد بود و با ترغيب مردم بايد راي‌هاي خاکستري را تبديل به راي‌هايي شود که جهت داشته باشد. اين کار جز با اطلاع‌رساني شفاف کانديداها و همکاري مردم در اطلاع‌رساني بيشتر امکان‌پذير نمي‌شود.

نژادي در پايان درباره تبعات شرکت نکردن زنان در انتخابات رياست جمهوري گفت: شرکت نکردن زنان در انتخابات به منزله گردن گذاشتن آنان به قضا و قدر است. اگر نسبت به برگزاري انتخابات بي تفاوت باشيم و فردي را هدفمند و آگاهانه انتخاب نکنيم، در آينده نمي‌توانيم در قبال پيش آمدها با استناد به راي خودمان مطالبه‌گر باشيم بنابراين حضور همه اقشار جامعه در انتخابات ضرورت دارد و خودمان بايد به راي‌مان احترام بگذاريم.


http://www.banounews.ir/fa/News/4605/براي-پيگيري-مطالباتمان-در-انتخابات-شرکت-کنيم
بستن   چاپ