آریا بانو
راه ثبات و امنيت کشور، از صندوق‌هاي راي مي‌گذرد
سه شنبه 26 ارديبهشت 1396 - 2:05:41 PM
ايسنا

زهرا احمدي پور، رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري تاکيد کرد: اين بحث همان وجه مشارکت مدني در تعيين سرنوشت است که مردم با تمام محدوديت‌ها و مشکلاتي که در هر زمان احساس کرده‌اند، اما ارتباط با صندوق رأي را قطع نکرده‌اند و هميشه به عنوان کساني که مي‌خواهند در انتخاب سرنوشت خود سهيم باشند، حضور داشته‌اند.

او اين را يکي از ويژگي‌هاي بارز ملت ايران دانست و بيان کرد: مردم ايران قدر نظام و انقلاب را مي‌دانند و اطلاع دارند که اگر بخواهيم ثبات و امنيت داشته باشيم، مسير آن از طريق صندوق‌هاي انتخابات مي‌گذرد و به هر ميزان که اين مشارکت افزايش پيدا کند، نگاه دنيا نسبت به تعامل با ايران متفاوت‌تر خواهد بود.

وي با تأکيد بر اينکه ايران امن و با ثبات است، افزود: اين امنيت و ثبات همراه با مشارکت سياسي در تعيين سرنوشت مي‌تواند ادبيات دنيا را با ايران دچار تغيير کند.

احمدي‌پور ادامه داد: فکر مي‌کنم ايران شايسته ادبياتي همراه با تکريم است که مبتني بر ميزان حضور افراد، براي رقم زدن سرنوشت‌شان است. هر ميزان اين مشارکت افزايش پيدا کند، جايگاه آن در سطح منطقه و جهان ارتقاء مي‌يابد و از نظر منزلت بين‌المللي و سياسي رشد پيدا مي‌کند.

معاون رئيس جمهور با بيان اينکه "ما واقعا ثابت کرديم يک مجموعه ملت به هم پيوسته‌ايم که در تمام روزهاي سخت کنار هم بوده‌ايم" افزود: ما هميشه حاضر شده‌ايم تا براي آينده اين کشور، وقت گذاشته و سرمايه‌گذاري کنيم و در واقع هر نوع کمکي که نياز باشد، انجام دهيم.

رئيس سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري گفت: شايد 29 ارديبهشت 96 جزو روزهاي سختي باشد که نياز به مشارکت بيشتري دارد تا بتوانيم مسيري را که داريم براي آينده اين نظام و کشور ترسيم کنيم، مسيري که رو به رشد است.


http://www.banounews.ir/fa/News/4622/راه-ثبات-و-امنيت-کشور،-از-صندوق‌هاي-راي-مي‌گذرد
بستن   چاپ