آریا بانو
فشن‌شو؛ جذاب‌ترین لباس‌های مجلسی در بِرَند زُهیر مُراد
شنبه 5 خرداد 1397 - 15:28:49
بانو نیوز - در این مقاله مروری بر لباس مجلسی برند زهیر مراد خواهیم داشت. زهیر مراد نام طراح لباس برجسته لبنانی و مؤسس برند Zuhair Murad است. تخصص او در طراحی لباس‌های شب زنانه، اوت کوتور و دوخت سفارشی لباس عروس است، اما در زمینه تولید کیف و کفش نیز فعالیت می‌کند. او در سال 1971 در بیروت متولد شد و خیلی زود علاقه و استعدادش به طراحی لباس‌ را نشان داد. به‌طوری‌که در ده سالگی اولین طراحی پیراهن را انجام داد. مراد در جوانی لبنان را ترک کرد تا در رشته طراحی در پاریس مدارج عالیه را کسب کند.
درخشش لباس مجلسی برند زهیر مراد در دنیای مُد
لباس مجلسی برند زُهیر مُراد زهیر مراد لباس مجلسی برند زهیر مراد با طراحی‌های مراد در سال 1991 در شوی لباس رُم شرکت کرد و درخشش بی‌نظیر او باعث شد برای فستیوال سال 2001 از او و برندش دعوت شود. دیری نپایید که به‌عنوان یکی از برترین طراحان لباس در ایتالیا شهرت پیدا کرد. با ارائه مدل‌های برند زهیر مراد در شوروم‌ها، به‌سرعت توجه منابع بین‌المللی به این برند جلب شد و آوازه شهرت او نه‌تنها در ایتالیا و پاریس بلکه در دیگر شهرهای مهم دنیا نیز پیچید. طراحی‌های بی‌نظیر و چشمگیر مراد روی فرش قرمز و در قامت بسیاری از ستارگان و خوانندگان و افراد مشهور دیده می‌شود. جنیفر لوپز ، سارا جسیکا پارکر ، کریستن استورات ، کیتی پری و… از جمله طرفداران سبک لباس زهیر مراد هستند.
لباس مجلسی برند زُهیر مُراد
دلیل موفقیت این برند توجه به تمام جزئیات و ظرافت در دوخت پارچه‌های گل‌دوزی و سنگ‌دوزی‌شده است. در تمام طراحی‌ها، او روی پارچه‌های ظریفی همچون ابریشم و کرپ سنگ‌های زینتی گران‌قیمت را با نهایت دقت کار کرده و برش‌های فوق‌العاده‌اش مجموعه لباس‌های او را متمایز از سایر برندها کرده است.
از دست ندهید: فشن‌شو؛ خاص‌ترین مدل‌های لباس‌ مجلسی برند شری هیل
مجموعه‌ای از آخرین مدل‌های لباس مجلسی برند زهیر مراد












فشن‌شوی جذاب لباس‌های مجلسی‌ برند زهیر مراد
*ویدئو*

http://www.banounews.ir/fa/News/46697/فشن‌شو؛-جذاب‌ترین-لباس‌های-مجلسی-در-بِرَند-زُهیر-مُراد
بستن   چاپ