آریا بانو
تیرانداز المپیکی ایران فینالیست جام جهانی شد
يکشنبه 6 خرداد 1397 - 16:40:01
بانو نیوز - تهران- چهارمین روز مسابقات جام جهانی تیراندازی در مونیخ آلمان با صعود «الهه احمدی» تفنگدار المپیکی ایران به فینال رقابت های سه وضعیت ادامه یافت.

به گزارش ایرنا از فدراسیون تیراندازی، پس از صعود احمدی و «مه لقا جام بزرگ» به مرحله نهایی، این دو تیرانداز امروز (یکشنبه ) در مرحله نهایی به مصاف حریفان جهانی رفتند و احمدی با کسب رتبه هشتم راهی فینال این رقابت ها شد.
این درحالی است که جام بزرگ دیگر تیرانداز المپیکی که در دو المپیک لندن و ریو نیز به نمایندگی از ایران حضور داشته است، به رتبه سی و دومی رسید.
امروز همچنین در رشته تپانچه رقابت های جام جهانی مونیخ در ماده تپانچه 10 متر، سارامیرابی، گلنوش سبقت الهی و هانیه رستمیان در مصاف با حریفان جهانی خود نتوانستند امتیاز لازم را برای راهیابی به فینال کسب کنند و به ترتیب با امتیاز565، 565 و 556 در جایگاه های پنجاه و ششم، پنجاه و هشتم و نود و دوم جهان به کار خود پایان دادند. در این رشته 122 ورزشکار حضور داشتند.
همچنین «آمیتیس جعفری» دیگر تیرانداز ایران با 574 امتیاز در جایگاه mqs ( ذخیره) قرار داشت.
رقابت های جام جهانی تیراندازی مونیخ از یکم تا هشتم خرداد ماه در حال برگزاری است و تیراندازان زن و مرد ایرانی در دو رشته تفنگ و تپانچه در این رقابت ها شرکت کرده اند.
ورزشی **1828**1368

http://www.banounews.ir/fa/News/46783/تیرانداز-المپیکی-ایران-فینالیست-جام-جهانی-شد
بستن   چاپ