آریا بانو
از‌بین‌بردن موهای زائد صورت با ماسک خانگی
چهارشنبه 16 خرداد 1397 - 15:01:21
بانو نیوز - ازبین‌بردن موهای زائد صورت یکی از دغدغه‌های اصلی بانوان است و برای رهایی از این موهای مزاحم معمولاً راه و روش‌های مختلفی را امتحان می‌کنند؛ از اصلاح با بند و اپی‌لیدی و وکس صورت تا لیزر با دستگاه. هر کدام از این روش‌ها مزایا و معایب مختص به خود را دارد که در ادامه به‌صورت خلاصه خواهید خواند. اما روش‌های بدون ضرر و ساده نیز وجود دارد که برای پوست هم مفید است؛ مانند ماسک‌های خانگی.
از‌بین‌بردن موهای زائد صورت با ماسکی ساده و مفید
ازبین‌بردن موهای زائد صورت آن هم با ماسکی که برای سلامت و شادابی پوست مفید باشد شاید برای عده‌ای باورنکردنی‌ست، اما با تماشای این ویدئو روش انجام آن را خواهید آموخت و به دیگران هم توصیه خواهید کرد. موادی که برای درست‌کردن این ماسک نیاز دارید عبارتند از:
پودر ژلاتین: یک قاشق چایخوری شیر گرم‌شده: دو قاشق چایخوری عسل: یک‌چهارم قاشق چایخوری زردچوبه: به‌میزان کم نکته مهم: ماسک را دور چشم و به موهای سر و لب‌ها نمالید. این ماسک به‌مدت سی دقیقه باید روی صورت بماند و بعد از پایان کار از یخ و در نهایت نرم‌کننده استفاده کنید.


روش‌های مختلف از‌بین‌بردن موهای زائد صورت
همان‌طور که می‌دانید روش‌های مختلفی برای ازبین‌بردن موهای زائد صورت وجود دارد. یکی از این روش‌ها وکس صورت است. در این روش، با وکس (موم) گرم‌شده موهای صورت را می‌کَنند. شاید انجام این کار برای کوتاه‌مدت اثر سوئی نداشته باشد، اما به‌مرور زمان پوست صورت شُل و افتاده می‌شود.
از بین بردن موهای زاند صورت
استفاده از اِپی‌لِیدی هم روش دیگری‌ست که کندن مو را با دستگاه الکتریکی انجام می‌دهند و بسیار دردناک است. راه و روش امروزی‌تری هم برای رهایی از شر موهای زائد صورت وجود دارد که لیزر است. با کمک دستگاه‌های لیزر شما برای مدت طولانی‌تری موهای زائد را از دست خواهید داد. اما این روش هم گران‌تر است و هم انجام لیزر در ناحیه صورت حس ناخوشایندی دارد که شاید هر کسی حاضر به انجامش نباشد. ضمن آنکه اگر شخص نابلد و دستگاه غیرایمن باشد، پوست صورت را می‌سوزاند و باعث ایجاد لک روی پوست می‌شود.

http://www.banounews.ir/fa/News/49209/از‌بین‌بردن-موهای-زائد-صورت-با-ماسک-خانگی
بستن   چاپ